جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴

علیرضا خمسه عنوان کرد:

حرف‌هایی در مورد سینمای کودک دارم که در جشنواره کودک خواهم زد

علیرضا خمسه درغرفه خبرگزاری سینمای ایران در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس-گروه سینما/ علیرضا خمسه که برای جشنواره فیلم کوک و نوجوان فیلم سینمایی «نیکان و بچه غول» را دارد در مورد سینمای کودک گفت: حرف هایی درباره این فیلم و کلا سینمای کودک دارم که در جشواره آن ها را خواهم گفت.

 به گزارش خبر نگار سینما پرس، «نیکان و بچه غول» به تهیه کنندگی و کارگردانی پس از انجام مراحل اولیه تدوین توسط حسن حسن دوست، فیلم برای انجام امور سی جی آی و کامپوزیت به کارن آراکلیان سپرده شده است  و گفته می شود گروه در حال تلاش است تا با طی کردن آخرین مراحل فنی آن را به جشواره کودک برساند.

 

علیرضا خمسه از بازیگران این فیلم در گفت و گو با خبر نگار سینما پرس گفت: حرف های درباره این فیلم و کلا سینمای کودک دارم که در هنگام جشواره آن ها را خواهم گفت.

 

چند ماه پیش علیرضا خمسه در گفت و گو با سینماپرس از عدم پرداخت دستمزد عوامل فیلم «نیکان و بچه غول» شکایت کرده بود و هیچ مقامی پاسخ گوی وی نبود. در ابتدای شروع ساخت فیلم برنامه ریزی شده بود که 30 درصد از هزینه های تولید از سوی تهیه کنندگان فیلم تامین شود که به دلیل برخی مشکلات فیلم از سوی فارابی به طور کامل خریداری شد.

 

رامبد جوان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، علیرضا خمسه، انوشیروان ارجمند، اسدالله یکتا و هنرمند خردسال علی خلج امیرحسینی بازیگران اصلی «نیکان و بچه غول» هستند.

 

این فیلم داستان پسر بچه‌ای به نام نیکان است که در دامنه کوه دماوند در چاهی سحرآمیز می‌افتد و با یک بچه غول هم‌سفر می‌شود.

 

خمسه همچنین در باره آخرین کارهای خود گفت: الان در حال تمرین یک تاتر هستم به نام عرق خورشید اشک ماه که نویسنده آن آقای چرمشیر هستند و رضا حداد تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند. رضا کیانیان و خسرو پسیانی نیز در این تاتر بازی می کنند.

 

خمسه که گفته می شود قرار است در فیلم «آذر، شهدخت، پرويز و ديگران» به کارگردانی بهروز افخمی بازی کند اینگونه توضیح می دهد: صحبت ها انجام شده ولی قرار دادی بسته نشده و هنوز در حال مذاکرات اولیه هستیم.

 

این بازیگر در ادامه در مورد حضورش در تلویزیون عنوان کرد: در سریال  عصر پاییزی به کارگردانی اصغر نعیمی بازی می کنم که برای شبکه یک است و تا پایان شهریور تصویر برداری آن ادامه دارد.

 

علیرضا خمسه بازیگر محبوب و توانای سینمای ایران افزود: یک کار سینمای دیگر هم دارم که عملیات مهد کودک نام دارد و کارگردان آن فرزاد اژدری است و در ژانر کودک و نوجوان است.

 

انتهای پیام/ا/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.