شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸

کامران تفتی تهیه کننده «داکال» شد

کامران تفتی

سینما پرس – گروه سینما/ فیلم «داکال» به کارگردانی ایمان تحسین زاده و تهیه کنندگی کامران تفتی به سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر ارائه می شود.

ایمان تحسین زاده؛ کارگردان فیلم سینمایی «داکال» در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در رابطه با اولین فیلم داستانی بلند خود گفت: فیلم «داکال» به کارگردانی من و با تهیه کنندگی کامران تفتی زمستان سال گذشته تولید شد که تصمیم دارم «داکال» را به عنوان اولین فیلم مستقل خود به جشنواره فیلم فجر برسانم.

 

وی در رابطه با داستان این فیلم بیان کرد: داستان این فیلم در رابطه با یک باغبان است که به صورت مخفیانه و به دور از چشم صاحب باغ و ویلا که در تهران است آنجا را اجاره می دهد اما یک روز پسر صاحب باغ با دو دختر به صورت سر زده وارد آنجا شده و از این موضوع مطلع می شوند که چالش ها و کشمکش های باغبان با پسر و دخترها ادامه داستان را به وجود می آورد.

 

تحسین زاده تصریح کرد: صادق عاشوری در نقش باغبان در این فیلم حضور دارد، باید بگویم که نوع ساخت فیلم به گونه ای است که چهره بقیه بازیگران به جز باغبان نشان داده نمی شود و تنها صدای آنها پخش می شود.

 

شایان ذکر است ایمان تحسین زاده دانش آموخته رشته فیلم سازی بوده و از سینمای بلند به فیلم کوتاه و مستند روی آورده است، وی در جشنواره سینما حقیقت سال گذشته ، با فیلم «۱۰۳۰» در بخش قوم شناسی ششمین جشنواره سینما حقیقت شرکت کرد و تندیس بهترین صداگذاری و لوح تقدیر بهترین فیلم بلند جشنواره را از آن خود کرد.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.