سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴

اختصاصی سینماپرس؛

اولین مجوزهای شورای پروانه نمایش امضا شد

بچه های جسور-مهتاب روی سکو

دو فیلم سینمایی «بچه های جسور» و «مهتاب روی سکو» موفق به دریافت پروانه نمایش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شدند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، شورای پروانه نمایش با حضور نمایندگان علی جنتی در هفته های گذشته تشکیل جلسه دادند و اولین فیلم هایی که موفق به دریافت پروانه نمایش شدند، «بچه  های جسور» ساخته حجت الله سیفی و «مهتاب روی سکو» ساخته فیما امامی بود.

 

«بچه های جسور» سال گذشته در جشنواره فیلم کودک به نمایش درآمد و توانست پروانه نمایش عمومی دریافت کند. فیلم سینمایی «مهتاب روی سکو» که در جشنواره بیست و نهم فیلم فجر به نمایش درآمده بود، پروانه نمایش عمومی دریافت کرد.

 

فیلم «مهتاب روی سکو» مضمونی اجتماعی است و داستان زندگی فردی را روایت می‌کند که بر خلاف اعتقاداتش در حادثه‌ای دچار تناقض فکری می‌شود.

 

فیلم سینمایی «بچه‌های جسور» در ژانر کودک ساخته شده و داستان آن روایتی از واقعیت و رویای دو کودک است که یک سفر تخیلی را در دنیای واقعی انجام می‌دهند.

 

اعضای شورای پروانه نمایش که با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اوایل مهرماه طی یک خبر رسمی اعلام شد عبارتند از: سید حسن خامنه‌ای، دکتر حسین کرمی، دکتر محمدباقر قهرمانی، سیدرضا میرکریمی، سیداحمدرضا دستغیب، حجت‌الاسلام والمسلمین مرقاتی، مجید رضابالا، سیدضیاءالدین دری و محمدحسین لطیفی به عنوان اعضای جدید شورای بازبینی فیلم‌های سینمایی منصوب شدند.

 

انتهای پیام/ق/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.