چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴

مهدی پاکدل: «تمشک» را مقابل دوربین کلاری بازی می‌کنم/بازی در «محمدص» از افتخاراتم بود

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل بعد از پایان فیلمبرداری «محمد ص» و حضور در یک تاتر پس از یک سال به سینما برگشت و برای فیلم «تمشک» مقابل دوربین کلاری باز ی می کنم.

به گزارش خبرنگار سینماپرس؛ مهدی پاکدل پس ازپایان فیلمبرداری آخرین پلان های فیلم سینمای« محمد (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی دیگر در فیلمی بازی نکرد تا اینکه برای بازی در«تمشک» به کارگردانی سامان سالور انتخاب شد.

 

مهدی پاکدل درگفت وگو با خبرنگار سینما پرس گفت:امروز سومین روز فیلمبرداری «تمشک» است و من بعد از «محمد ص» در فیلمی بازی نکردم تا آقای سالور پیشنهاد دادند و من بعد از خواندن فیلمنامه از آن خوشم آمد و تصمیم گرفتم در این فیلم بازی کنم.

 

مهدی پاکدل ادامه داد: در فیلم «تمشک» نقش مرد جوانی را بازی می کنم که دچار مشکلاتی در زندگی  می شود و سعی می کند با روش های این مشکلات را مرتفع کند.برای اینکه داستان فیلم «تمشک» لو نرود توضیح بیشتری نمی توانم بدهم.

 

 پاکدل ادامه داد: فیلم در شمال کشور فیلمبرداری می شود و در این فیلم   همراه با نیکی کریمی  در مقابل دوربین کلاری بازی خواهیم کرد که امیدوارم  نتیجه خوبی داشته باشد.

 

پاکدل در پایان درباره فیلم «محمد ص» گفت:در این فیلم نقش ابوطالب عموی پیامبر را بازی کرده ام و تنها چیزی که می توانم در باره این فیلم بگویم این است که حضور در مقابل دوربین مجید مجیدی افتخار بزرگی بود و مطمئنم مخاطبان از این فیلم استقبال خواهند کرد.

 

 تمشک یک فیلم اجتماعی است و تمام فیلمبرداری آن در شمال کشور انجام می‌شود. تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده ساسان سالور است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.