شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۹

در آستانه راه اندازی جدیدترین شبکه سیما

شبکه دفاع مقدس سیما دارابی را به جمع خانواده های شهدا برد

دارابی

در آستانه راه اندازی شبکه جدید سیما با موضوع ایثار و شهادت، معاون سیما با جمعی از فرزندان خانواده شهدا و ایثارگران دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش سینماپرس در این دیدار که صبح امروز انجام شد، دکتر علی دارابی به همراه جمعی از مدیران سیما با اعضای «بنیاد ستارگان» که متشکل از فرزندان شهدا ، ایثارگران و بسیجیان دفاع مقدس است دیدار و گفتگو کرد و نظر آنها درباره

راه اندازی شبکه جدید با موضوع دفاع مقدس، ایثار و شهادت را جویا شد. بنیاد ستارگان به منظور هم اندیشی خانواده های شهدا و ایثارگران و نیز تثبیت و استمرار فرهنگ ایثار و شهادت با عضویت فرزندان و خانواده  ایشان تشکیل شده است. در این دیدار معاون سیما با بیان این مطلب که «فرهنگ ایثار و شهادت باید هنرمندانه و بصورت مستمر در جامعه ترویج شود و رسانه ملی این مهم را در اولویت دستور کاری خود قرار داده است» گفت: «این شبکه در آینده نزدیک با  نام های پیشنهادی "سروش" و یا "امید" آغاز به کار خواهد کرد و مدیران این شبکه موظف به برگزاری جلسات هم اندیشی و برنامه ریزی با فرزندان و خانواده های شهدا و ایثارگران ، برای تولید برنامه های جدید خواهند بود».

معاون سیما ضمن تاکید بر لزوم ایجاد بانک اطلاعات شهدا و ایثارگران بنیاد ستارگان از اعضا این بنیاد خواست برنامه های دفاع مقدسی شبکه های سیما و بویژه این شبکه جدید را ارزیابی کرده و با معرفی توانمندی های خانواده ها و فرزندان شهدا و ایثارگران، سیمای جمهوری اسلامی را در به تصویر کشیدن عظمت دفاع مقدس هشت ساله یاری رسانند.

وی از طراحی و تولید 35 سریال جدید با موضوع دفاع مقدس از جمله  زندگینامه سرداران شهید خبر داد و گفت: «مستند فاخر و بلندی با این موضوع نیز در حال حاضر تولید می شود».

شبکه سیما با موضوع ایثار و شهادت قرار بود عید غدیر خُم راه اندازی شود که ظاهرا آغاز فعالیت آن به تاخیر افتاده است.

انتهای پیام/ ب.ب

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.