دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹

رضا یزدانی بعد از محرم و صفر با آلبومی جدید می آید

رضا یزدانی در کمی بالاتر

رضا یزدانی خواننده پاپ کشورمان که سال گذشته آلبوم «خاطرات مبهم» از او روانه بازار موسیقی کشور شد و تاکنون در چندین فیلم سینمایی همچون طهران تهران نیز حضور داشته، از انتشار آلبوم جدید خود پس از پایان ماه محرم و صفر داد.

رضا یزدانی؛ خواننده پاپ که پیش از این آلبوم هایی چون «ساعت 25»، «ساعت فراموشی» و «خاطرات مبهم» از او منتشر شده بود، در جدیدترین فعالیت های خود در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس، خبر از انتشار آلبوم جدیدش که هنوز نام آن مشخص نشده است داد و در این رابطه عنوان کرد: آلبوم جدیدم تجمعی از سه آلبوم گذشته ام است که آهنگسازی آن را خودم انجام داده ام، بعد از ماه محرم و صفر این آلبوم در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 

وی ادامه داد: آلبوم جدیدم متشکل از 14 قطعه با نام هایی چون نوستالژی، تهران گردی، عشق پُست مُدرن و... است که مهدی ایوبی، علیرضا باران، احسان گودرزی، حسین علیشیری و سروش دادخواه ترانه سرایانی هستند که با من همکاری داشته اند.

 

این خواننده تصریح کرد: تنظیم این آلبوم را نیز میلاد عدل، بهروز پایگان، محمد خرمی و آرش زمانی بر عهده داشته اند، امیدوارم که نتیجه این آلبوم با رضایت مخاطبانم همراه باشد، همچنین باید بگویم که روز دوشنبه، 6 آبان ماه در دو سانس 18:30 و 22 در برج میلاد کنسرتی را برگزار خواهم کرد که در آن آلبوم های قدیمی ام و همچنین چند قطعه از آلبوم جدیدم را اجرا می کنم.

 

انتهای پیام/ع - ب.ب 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.