سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۲

نشاط با «رنج سرمستی» به «پرواز در ارتفاع صفر» رسید

محمد نشاط در مراسم ضیافت افطار انجمن تهیه کنندگان سینمای ایران

محمد نشاط ضمن اشاره به پایان تدوین فیلم سینمایی «رنج سرمستی»، گفت: بعد از تهیه کنندگی فیلم های «رنج سرمستی» و «تمشک»، تهیه کنندگی سریال «پرواز در ارتفاع صفر» را بر عهده گرفته‌ام.

محمد نشاط به عنوان تهیه کننده فیلم سینمایی «رنج سرمستی» به کارگردانی جهانگیر الماسی، در گفت و گو با سینماپرس، گفت: راف‌کات فیلم سینمایی «رنج سرمستی» به اتمام رسیده و اکنون کیانوش عیاری تدوین نهایی این پروژه را انجام می دهد.

وی افزود: موسیقی اولین ساخته جهانگیر الماسی را به علیرضا کهن دیری سپرده ایم و ظرف چنذد روز آینده کهن دیری ساخت موسیقی این فیلم سینمایی را آغاز می کند.

نشاط در توضیح فیلم سینمایی «رنج سرمستی» ادامه داد: این فیلم جلوه های کامپیوتری زیادی دارد زیرا سه دوره از زمان یعنی زمان جنگ ایران و عراق در سال 59، زمان حمله آمریکا به عراق در سال 82 و زمان کنونی را به تصویر کشیده است و چیزی حدود سی و چند سال را روایت می کند که بسیاری از قسمت های آن با جلوه های کامپیوتری ساخته شده است. همچنین صداگذاری این فیلم را تا هفته آینده آغاز می کنیم و مهمان سی و دومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.  

داستان «رنج و سرمستی» درباره زنی باردار است که توسط عراقی‌ها به اسارت گرفته و فرزندش کشته می شود و در سال ۸۲ که آغاز جنگ آمریکا و عراق است در یک موقعیت جدید قرار می‌گیرد.

گفتنی است در این فیلم بازیگرانی چون ماه‌چهره خليلی، احمد كاوری، شهرام پوراسد و مهدی صبايی به ایفای نقش می پردازند.

محمد نشاط همچنین از پایان فیلمبرداری، فیلم سینمایی «تمشک» سامان سالور خبر داد و گفت: فیلمبرداری این فیلم سینمایی را تا پانزده روز آینده به پایان می رسانیم و سعی بر آن داریم که فیلم را برای جشنواره فجر برسانیم.

در فیلم سینمایی «تمشک» نیکی کریمی، مهدی پاکدل، تبسم هاشمی، سمیرا حسن پور، بیژن افشار، شعله مرادی و محمود نظرعلیان بازی می کنند.

وی در پایان از ساخت سریال جدید سامان سالور با عنوان «پرواز در ارتفاع صفر» خبر داد و گفت: تهیه کنندگی این سریال را سالور به همراه سمیرا حسن پور و نریمان ماه پی نوشته اند را بنده بر عهده دارد و محصول سیما فیلم یا مشارکت ارتش جمهوری اسلامی است، بازیگران اصلی این سریال را مهدی پاکدل، سمیرا حسن پور و بهناز رهنما تشکیل می دهند و قرار است در تهران، اصفهان و دزفول تصویربرداری شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.