جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳

رامسین کبریتی بازیگر ستایش 2

امیدوارم «ستایش 2» بتواند سر خود را بالا نگاه دارد

رامسین کبریتی

رامسین کبریتی یا همان بازیگرنقش «صابر» در سریال «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی این روزها مشغول ایفای نقش در سری دوم این سریال است، وی درباره این سریال می گوید: امیدوارم «ستایش 2» بتواند سر خود را بالا نگاه دارد.

رامسین کبریتی؛ که این روزها مشغول ایفای نقش در سریال «ستایش 2» است در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در رابطه با این سریال گفت: سری جدید این سریال در دو فاز 26 قسمتی تولید می شود که فاز اول آن تا دو ماه آینده به پایان رسده و سپس ساخت فاز دوم آن آغاز می شود.

 

وی ادامه داد: در این سریال من در همان نقش «صابر» ایفای نقش می کنم که با تغییراتی از لحاظ فیزیک همراه است، سن صابر بیشتر شده بنابراین در «ستایش 2» با چهره ای متفاوت حضور دارم.

 

این بازیگر در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کنید این سریال بتواند بار دیگر موفقیت «ستایش 1» را به دست بیاورد، گفت: اصلا نمی توانم پیش بینی کنم که چه اتفاقی برای این سریال در حوزه جذب مخاطب رخ می دهد، زیرا این روزها مردم آنچنان به ماهواره و سریال های آن جذب شده اند که بسیاری از سریال های خودمان نادیده گرفته می شوند، و در مقابل نیز برنامه های ما به جای پیشرفت روز به روز پسرفت می کنند به هر حال امیدوارم ستایش بتواند میان این هجمه ها سر خود را بالا نگاه دارد و در میان مخاطبان تلویزیون دیده شود.

 

کبریتی خاطر نشان کرد: مخاطبان تلویزیون به دنبال جریان ها و اتفاقات جدید هستند و معتقدم اگر برنامه ها و سریال های ما به روز تر شوند می تواند مخاطبان را به دیدن سریال های داخلی تشویق کنند، البته من نمی گویم که سریال هایی که از ماهواره پخش می شود بد هستند یا خوب اما به نظرم باید مردم را تشویق به دیدن فیلم هایی کرد که خودمان تولید کرده ایم و مناسب با فرهنگ خودمان است و برای رسیدن به این هدف نیر باید مخاطب شناسی و نیاز سنجی شود.

 

انتهای پیام/ع - ب.ب 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.