دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴

شریعتی در گفت‌و‌گو با سینماپرس:

تئاتر شهر سالن اصلی جشنواره تئاتر فجر باقی می‌ماند/ خبر رسانه‌ها کذب است

پیمان شریعتی دبیر اجرایی  جشنواره تئاتر  عروسکی

علیرغم درج خبر تغییر مکان جشنواره تئاتر فجر امسال در برخی رسانه‌ها، پیمان شریعتی ضمن تکذیب این خبر اظهار داشت: تئاتر شهر همواره از مهمترین سالن‌های مورد استفاده در جشنواره تئاتر فجر است و به عنوان مکان اصلی برگزاری این رویداد باقی خواهد ماند.

پیمان شریعتی در گفت و گو با خبرنگار تئاتر سینما پرس ضمن تکذیب خبر درج شده در برخی از رسانه ها مبنی بر تغییر مکان جشنواره تئاتر فجر امسال از مجموعه تئاتر شهر به پردیس تئاتر در مجاورت فرهنگسرای خاوران گفت: به هیچ وجه این اتفاق رخ نداده است، بلکه صحبت هایی بر اساس تعاملات میان شهرداری تهران و مرکز هنرهای نمایشی شده است تا این پردیس تئاتری هرچه سریعتر آمده شده تا به عنوان یکی از سالن ها در جریان جشنواره تئاتر فجر مورد استفاده قرار بگیرد.

 

وی ادامه داد: این استفاده از پردیس تئاتر به معنای حذف دیگر سالن ها در جریان برگزاری جشنواره تئاتر فجر نیست، هر ساله حجم بالایی از نمایش ها در جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه می رود بنابراین پردیس تئاتر می تواند به برگزاری هرچه بهتر این جشنواره کمک شایان توجهی کند.

 

شریعتی خاطر نشان کرد: مجموعه تئاتر شهر با پنج سالن، همواره از مجهزترین سالن های تئاتری کشور محسوب می شود به همین جهت یکی از پتانسیل های جشنواره تئاتر فجر محسوب می شود که حذف آن ممکن نیست.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.