چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷

برد پیت به یک شهر کمک یک میلیون دلاری کرد

برد پیت در فرش قرمز شصت و پنجمین جشنواره فیلم کن

برد پیت از ستاره های هالیوود به شهر آکسفورد شایر کمک یک میلیون دلاری کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس به نقل از دیلی میل، برد پیت بازیگر هالیوودی پس از اینکه در شهر «آکسفورد شایر» برای فیلم «خشم»(Funer) جلوی دوربین رفت یک میلیون دلار برای کمک به این شهر پرداخت کرد. برد پیت دلیل پرداخت این پول را قدردانی از مردم این شهر عنوان کرده است. «پيت» در پيغامي از همراهي و مهمان نوازي مردم اين شهر در توليد فيلم «خشم» تشكر كرد و بابت مشكلاتي كه براي اين شهر به واسطه فيلمبرداري ايجاد شد، عذرخواهي كرد. 

مقامات این شهر اعلام کرده اند که این پول صرف آبادی شهر «آکسفورد شایر» خواهد شد. این آکسفورد شایر در فیلم به عنوان روستایی در آلمان معرفی می شود که اتفاقاتی در ین شهر رخ می دهد.

«خشم» یک فیلم حماسی از جنگ جهانی دوم است که برای فیلمبرداری در این شهر به مردم در مورد صداهای شلیک و آسیب های تیر اندازی هشدار داده اند. «پيت» به همراه بازيگراني همچون «شيالبوف» ،‌ «لوگان لرمن» و «مايكل پنا» در طول هفت هفته اسكان در اين منطقه، سكانس هايي از جنگ جهاني دوم را پُر كردند و مردم اين منطقه مجبور به تحمل سكانس هاي جنگ و انفجار بودند. 

خشم فيلمي به كارگرداني «ديويد آير» است. پيت در اين فيلم نقش يك سرباز آمريكايي در روزهاي پاياني جنگ جهاني دوم را ايفا مي كند كه به همراه چند سرباز ديگر داخل تانكي به نام «خشم» به مقابله با آلمانها مي رود.
استوديوي سوني به عنوان مجري طرح اين فيلم 14 نوامبر 2014 را براي اكران اين فيلم انتخاب كرده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.