جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷

ادای احترم نولان به کوبریک در پوستر فیلم «میان‌ستاره‌ای»

پوستر فیلم میان ستاره ای نولان

کریستوفر نولان در طراحی پوستر فیلم جدید خود با نام میان ستاره ای ادای احترامی به کوبریک کرده است.

به گزارش خبرگار سینماپرس به نقل از سان تایمز، کریستوفر نولان این روزها مشغول ساخت فیلمی با عنوان میان ستاره ای (Interstellar) است که فیلمنامه آن را با همکاری برادر خود جاناتان نولان نوشته است. 
 
پوستر این فیلم با طرحی از اندازه گیری فاصله میان ستاره ای منتشر شد که روی سایت این فیلم با عنوان InterstellarMOVIE قرار دارد. نکته جالب آنکه نولان خود این پوستر را طراحی کرده است.

میان ستاره ای یکی از فیلم های تخیلی در حال تولید است که بسیاری از طرفداران  فیلمهای تخیلی منتظر اکران آن هستند. کریستوفر نولان و برادرش جاناتان که تبحر خاصی در نگارش آثار تخیلی دارند فیلمنامه این اثر را بر اساس ایده اولیه استیون اسپیلبرگ نوشته اند و کریستوفرنولان کارگردانی آن را با جذب بازیگرانی همچون متیو مک کاناهی، آن هتاوی، جسیکا چستین، کیسی افلک و تافر گریس برعهده دارد.

اولین پوستر فیلم «میان ستاره ای» به کارگردانی «کریستوفر نولان» + پوستر

جزئیات اصلی داستان فیلم منتشر نشده و در هاله ای از ابهام قرار دارد. کل داستان فيلم درباره يك پروفسور فضايي است كه تمام عمر خود را به كاووش در ميان ستارگان و سياه چاله اي فضايي پرداخته است و در صدد یافتن رابطه ای است که پیوند دهنده زمان حال به آینده باشد.

به عقيده «نولان» اين فيلم ، پروژه اي بزرگ در ژانر تخيلي است كه كاملا با نمونه هاي ديگر همچون «جنگ ستارگان»‌ و «سفر ستاره اي» تفاوت دارد.

 

interstellar logo

بین ستاره ای علمی است که این داستان بر پایه آن روایت می شود. به نظر می رسد طراحی پوستر این فیلم با ادای احترام به فیلم 2001 اودیسه فضایی استنلی کوبریک انجام گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.