دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶

امیر اثباتی و افشین بختیار کارگاه آموزشی برگزار می‌کنند

امیر اثباتی-افشین بختیار

امیر اثباتی، طراح صحنه و لباس سینمای ایران و افشین بختیار، عکاس پیشکسوت در روزهای پنج شنبه و جمعه کارگاه آموزشی برگزار می کنند.

به گزارش سینماپرس، امیر اثباتی و افشین بختیاری در روزهای پنجشنبه و جمعه؛ 28 و 29 آذر در مدرسه هنر بهاران کارگاه آموزشی برگزار می‌کنند. امیر اثباتی؛ دراین کارگاه به آموزش طراحی صحنه ولباس در سینمای ایران می‌پردازد، این کارگاه از ساعت 15 الی 16 روز پنجشنبه با حضور این استاد برجسته و علاقمندان به رشت طراحی و لباس برگزار خواهد شد. «آشغال‌های دوست داشتنی»، «سعادت آباد»، «لطفا مزاحم نشوید» و... از جمله فیلم های وی است که در مقام طراح صحنه و لباس حضور داشته است.

 

همچنین افشین بختیار در کارگاه آموزشی خود مباحثی را در رابطه با عکاسی مستند و طبیعت به هنرجویان حاضر در این کارگاه آموزش خواهد داد. بختیارعمدتا در زمینۀ طبیعت و زندگی اجتماعی به ویژه در ایران عکاسی می‌کند. وی تا کنون بیش از ۴۰ جلد کتاب از مجموعه عکس‌های خود را به چاپ رسانده است. این کارگاه آموزشی از ساعت 10 الی 12 روز جمعه برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است علاقمندان برای حضور در این کارگاه‌های آموزشی می توانند به مدرسه هنر بهاران واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از زرتشت، کوچه نوربخش، پلاک 21 مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88803668و 88892228 تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.