سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۴

«از تهران تا بهشت» منتخب جشنواره مونترال شد

 از تهران تا بهشت

ابوالفضل صفاری گفت: «از تهران تا بهشت» از فیلم های منتخب جشنواره های مونترال شده است و بسیار خوب با فیلم برخورد شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس فیلم سینمایی «از تهران تا بهشت» به کارگردانی ابوالفضل صفاری که محصول ۱۳۹۱ در ایران است و در جشنواره فجر سال قبل مورد بی توجهی قرار گرفت در جشنواره های جهانی شرکت و مورد توجه منتقدین قرار گرفته است.

ابوالفضل صفاری در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: «از تهران تا بهشت» بعد از جشنواره مونترال در جشنواره سیدنی شرکت کرده است و در چند فستیوال نیز شرکت خواهد کرد همچنین «از تهران تا بهشت» از فیلم های منتخب جشنواره های مونترال شده است و بسیار خوب با فیلم برخورد شد، درست بر عکس ایران و این برایم جای سوال داشت که چگونه فیلمی که در ایران نادیده انگاشته می شود چرا اینقدر در خارج مورد توجه قرار می گیرد.

وی ادامه داد: سال گذشته متاسفانه فیلم در فجر دیده نشد ولی در انتخاب های ورایتی حضور داشت. برای سه ماه آینده ۶ فستیوال خیلی مهم فیلم را پذیرفته اند. زمانی در سینمای ایران همه فیلم ها و همه دیدگاه ها حضور داشتند، تقوایی، بیضایی، مهرجویی، نادری، کیارستمی، حاتمی و همه این ها با هم متفاوت بود و همه هم حضور داشتند ولی الان همه چیز تک بعدی شده است و همه به سمت سینمای قصه گو رفته اند.

در حال حاضر روی یک فیلمنامه کار می کنم و احتمالا در خرداد ماه سال آینده آن را تولید می کنم.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.