جمعه ۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸

«دوست من کجایی» جای «به تهران خوش آمدید» را می‌گیرد

به تهران خوش آمدید

مجتبی امینی تهیه کننده فیلم سینمایی «به تهران خوش آمدید» که در مرحله میکس صداست این روز ها تلاش می‌کند تا پیش تولید فیلم «دوست من کجایی» به کارگردانی امیر حسین عسگری را به جلو ببرد.

مجتبی امینی در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس گفت: «دوست من کجایی» در مرحله پیش تولید است و در حال انتخاب بازیگر  و لوکیشن هستیم.حدود هزار بازیگر کودک را تست کرده ایم که از شهر های جنوبی بوده اند و لوکیشن هایمان را انتخاب کرده ایم. بیشتر لوکیشنهای فیلم در آبادان است .

امینی ادامه داد: تا به حال با اشکان اشکانی به عنوان مدیر فیلمبرداری و امیر حسین عسکری برای کارگردانی انتخاب شده اند و امیدوارم با بستن قرار داد با بقیه عوامل در ماه های پایانی سال بتوانیم به مرحله فیلمبرداری برسیم.

وی اظهار داشت :فیلم سینمای «به تهران خوش آمدید»در مرحله فنی پس از تولید است که صداگذاری آن را آقای آرش حسامی به پایان رسانده و بهزاد عبدی موسقی این فیلم را در اکراین ساخته اند و در مرحله میکس صدا هستیم و فیلم در جشنواره فجر حضور خواهد داشت.

امینی اظهار داشت : فیلم سینمای «به تهران خوش آمدید» یک فیلم اجتماعی است که نشان دهنده فرهنگ و آئین مردم ایران است و در حوزه نگاه اقتصادی به تحریم ها در فرایند زندگی در جمهوری اسلامی است. فیلم سینمای «به تهران خوش آمدید» یک فیلم کاملا اجتماعی درباره زندگی مردم ایران است.

به تهران خوش آمدید فیلمی به کارگردانی رضا سبحانی و بازگیران آن هنگامه قاضیانی و همایون ارشادی ،مهرداد صدیقیان،بابک حمیدیان،سام قریبیان هستند.

«به تهران خوش آمدید» در پیرامون تحریم ایران است که جریان دو توریست را به بهانه عبور از کشور ایران و آشنایی با فرهنگ مردم روایت می­ کند. در این بین آنها با مشکلاتی روبرو می شوند و همه این اتفاقات و سختی­ها را ناشی از تحریم‌هایی می­دانند که کشورهای خودشان ایجاد کردند.



 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.