دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶

علیرضا کاویان راد عنوان کرد:

هدف انیمیشن «یوز» توجه به نابودی حیوانات است

انیمیشن یوز

کارگردان انیمیشن «یوز» عنوان کرد: بسیاری از گونه‌های حیوانی در حال نابودی هستند که باید برای آنها فکری شود ، «یوز ایرانی» نیز از انواع این گونه ها است و یکی از اهداف ساخت این انیمیشن نیز توجه به همین نکته بوده است.

علیرضا کاویان راد کارگردان انیمیشن «یوز» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس، گفت: پروژه ی ساخت انيميشن «يوز» به صورت سه گانه سال گذشته آغاز شد، برای ساخت این انیمیشن سفری به منطقه خراسان شمالی در جهت تماشای یوز ایرانی در این منطقه داشتمبه همین دلیل نیز لوکيشن ها و فضا های این کار اغلب همان است که از نزديک ديدم . هر کدام از این سه گانه 45 دقیقه است.

 

این کارگردان در رابطه با داستان های این انیمیشن تصریح کرد: در اولين قسمت این انیمیشن «يوز» به طور اتفاقی سر از گله آهوها در می آورد و با بچه آهو دوست می شود، محور اولين قسمت , روح جوانمردی و مروت است.  تکنيک این انیمیشن، دوبعدی به شيوه ی دستی است که در اين تکنيک , کليه ی فريم ها توسط دست طراحی می شود.

 

وی در رابطه با هدف از ساخت این انیمیشن تصریح کرد: توجه به از بین رفتن حیواناتی که تنها گونه آنها در ایران یافت می شود مدتی است که آغاز شده است، بسیاری از این گونه ها در حال نابودی هستند که باید برای آنها فکری شود ، «یوز ایرانی» نیز از انواع این گونه ها است. یکی از اهداف ساخت این انیمیشن نیز توجه به همین نکته بوده است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.