دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰

به کارگردانی مهدی رحمانی

«برف» تا آخر هفته به فیلم فجر می‌رود

برف

فیلم سینمایی «برف» ساخته مهدی رحمانی در مرحله اتانولاژ است و تا پایان این هفته نسخه نهایی فیلم به دفتر جشنواره سی و دوم فیلم فجر ارسال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم سینمایی «برف» ساخته مهدی رحمانی، مراحل فنی خود را سپری کرده است. ظرف امروز و فردا اتانولاژ کار نیز به پایان می رسد و تا آخر هفته نسخه نهایی فیلم به دفتر جشنواره سی  و دوم فیلم فجر ارسال خواهد شد.

این فیلم که در بخش سودای سیمرغ جشنواه سی و دوم فیلم فجر حضور دارد، در آخرین روزهای زمستان سال گذشته و همزمان با بارش برف زمستانی فیلمبرداریش به اتمام رسید.

حسن حسندوست، تدوین این فیلم و امیر حسین قاسمی، صداگذاری و بابک میرزا خانی ساخت موسیقی این کار را بر عهده داشتند.

بنابراین گزارش در خلاصه داستان «برف» حکایت از شرح یک روز از زندگی خانواده ای شهری ات که در تدارک برگزاری مراسم خواستگاری تنها دخترشان هستند و ...

رویا تیموریان، افشین هاشمی، محمد رضا غفاری، آناهیتا افشار، رابعه مدنی، مینا ساداتی، شیرین یزدانبخش و میلاد کی مرام در فیلم جدید مهدی رحمانی به ایفای نقش پرداخته اند.

دیگر عوامل فیلم عبارتند از:

کارگردان: مهدی رحمانی، تدوین: حسن حسندوست، مدیر تولید: امین جعفری، مدیر فیلمبرداری: مهرداد میرکیانی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، صدابردار: یدالله نجفی، طراح صحنه و لباس: ویدا روشنی، عکاس: محسن کلکو، دستیار کارگردان و برنامه ریز: منصور میرشکاری.

فیلم های «پنهان» و «دیگر» در کارنامه فیلمسازی مهدی رحمانی به ثبت رسیده است که تا کنون موفق به حضور در جشنواره های بین المللی متعددی شده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.