دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۶

«آزاد راه» به شبکه نمایش خانگی می‌آید

آزاد راه

فیلم سینمایی «آزاد راه» به کارگردانی عباس رافعی با بیش از دو ماه اکران عمومی، بهمن ماه به شبکه خانگی می آید.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم سینمایی «آزاد راه» به کارگردانی عباس رافعی و محصول مرکز سیمافیلم که بعد از دو ماه اکران عمومی با گروه سینمایی آفریقا، با پرده های سینمای تهران خداحافظی کرد و تا پایان ماه دی نیز از اکران سینماهای شهرستان برداشته می شود، در راه شبکه خانگی است.

عباس رافعی؛ کارگردان این فیلم سینمایی در گفت و گو با سینماپرس از زمان پخش خانگی این فیلم خبر داد و گفت: به احتمال زیاد بعد از جشنواره فیلم فجر، این فیلم به همت موسسه تصویر دنیای هنر وارد شبکه خانگی می شود.

وی در رابطه با بازتاب مخاطبان از این فیلم، بیان کرد: این فیلم، فیلمی بود که مخاطبان خاصی داشت و فیلم گیشه نبود اما همین که توانست بدون تیزر و تبلیغات محیطی ارتباط خوبی در سالن های سینما با مخاطبان برقرار کند، من راضی هستم.

«آزادراه» داستان طلبه ای جوان به نام سلمان بروجردی را روایت می کند که با جوانان هم سن و سال خود ارتباطی دوستانه دارد و می کوشد با زبان خودشان به آنها نزدیک شود و باری از مشکلاتشان بردارد.

گفتنی است؛ مهدی پاکدل، بهنوش طباطبائی، تینا آخوندتبار، حبیب اسماعیلی، هومن سیدی، رامین راستاد، شهین تسلیمی، جمال خلیلی، سیاوش قاسمی، دانیال نوروش و محمدرضا رحمانی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از نویسنده: علیرضا محمودی ایرانمهر، مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، صدابردار: عباس رستگارپور، طراح گریم: محمدرضا قومی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: بهرام صحیحی، مدیر تولید: مسعود دلیری، طراح صحنه و لباس: محمدرضا میرزامحمدی و عکاس: مجید صباغ بهروز، تهیه کننده: عباس رافعی. محصول سیمافیلم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.