سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶

سری جدید «خانه ما» از فردا در شبکه پویا پخش می‌شود

انیمیشن خانه ما

پخش انیمیشن عروسکی «خانه ما» از روز چهار شنبه 18 دی ماه ساعت 16:45 از شبکه پویا شروع می شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، مجموعه 156 قسمتی انیمیشن «خانه ما» به کارگردانی بهروز یغمائیان با تکنیک تک فریم عروسکی در3 فصل 52 قسمتی و هر قسمت در 13 دقیقه تولید شده است .

سری چهارم مجموعه «خانه ما» که با استفاده از تکنیک عروسکی تک فریم به تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا از ده سال گذشته  کار خود را آغاز کرده، در 52 قسمت 13 دقیقه ای در حال تولید است.

بر پایه این گزارش، در جدیدترین سری از مجموعه «خانه ما» سعی شده با ورود کاراکترهای جدید و همچنین ساخت لوکیشن‌های بیشتر، فضای متنوع‌تری به مجموعه بخشیده شود. تلاش سازندگان انیمیشن «خانه ما» در این ده سال بر این است تا در جهت علاقه مخاطبین، این مجموعه را در فصل‌های دیگر، با تنوع بیشتر و کیفیت بهتر در آینده نزدیک تولید و عرضه کنند.

در خلاصه این انیمیشن آمده است: روزی از روزها یک موجود فضایی با نام بوبو به زمین می‌آید. بوبو که متوجه شده بهمن بزرگترین آرزویش دیدار با یک موجود فضایی است تصمیم می‌گیرد نزد او بماند. بهمن در اولین برخورد با بوبو وجود او را در کنارش باور نمی‌کند اما به تدریج به او عادت کرده و بعد از مدت کوتاهی به او علاقه‌مند می‌شود. هیچ کس به جز بهمن قادر به دیدن بوبو و شنیدن صدای او نیست. بوبو بسیار بازیگوش و شیطان است. از آنجایی که بوبو از فضا آمده با خیلی از رفتارهای انسان‌ها، قوانین آنها، بایدها و نبایدها و حتی امکانات و روابط آنها آشنایی ندارد

گفتنی است؛ پخش  سری های تولید شده خانه ما از روز چهار شنبه 18 دی ماه ساعت 16:45 شروع می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.