یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴

کارگردان «یاور و دوستان»:

انیمیشن باید قدرت نگهداری کودکان پای تلویزیون را داشته باشد

انیمیشن یاور و دوستان

حمیدرضا علیقلیان؛ کارگردان سریال انیمیشن «یاور و دوستان»، گفت: ما تمام تلاش خود را کردیم که گرافیک زیبا و چشم نوازی را در تولید این انیمیشن داشته باشیم چرا که انیمیشن باید از لحاظ بصری زیبا باشد تا بتواند کودکان را پای تلویزیون نگه دارد و پیام خود را به آنها برساند.

حمیدرضا علیقلیان؛ کارگردان سریال انیمیشن  «یاور و دوستان» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس، گفت: سریال انیمیشن «یاور و دوستان» در ۲۶ قسمت ۱۴دقیقه ای به تهیه کنندکی مرکز پویانمایی صبا با تکنیک ۳ بعدی کامپیوتری تولید شده و هم اکنون در کنداکتور شبکه پویا قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ما تمام تلاش خود را کردیم که گرافیک زیبا و چشم نوازی را در تولید این انیمیشن داشته باشیم زیرا معتقد هستیم انیمیشن باید از لحاظ بصری زیبا باشد تا بتواند کودکان را به دیدن انیمیشن پای تلویزیون نگه دارد و پیام خود را به آنها برساند.

این کارگردان ادامه داد :در فیلمنامه های این سریال از داستانک های جذاب و پر تحرک استفاده کردیم تا بتوانیم پیام های اخلاقی و آموزنده را به بهترین شکل به کودکان انتقال دهیم.

علیقلیان درباره خلاصه داستان «یاور و دوستان» گفت: در سرزمین دور حاکم ظالمی، ستم فراوانی بر مردم اهالی روستا روا می داشت. دلاوران جنگل به فرماندهی یاور، به کمک اهالی می رود و نقشه های پلید حاکم را خنثی می کند.

از عوامل ساخت این انیمیشن می توان به: مجری طرح: سید جلال الدین دری، مدیر تولید: هومن احمدی توفیقی، سوپروایزر: نوید خزلی، دستیار ۱ کارگردان:دانش گیتی، طراحی گرافیک: مهدی علی بیگی و علی چناری، طراحی کارکتر و فضا: حامد کمالی، انیمیت: مجید نجفی، علیرضا غفاری و نوید خزلی،کامپوزیت،لایتینگ و نور :امیر اکبر شاهی، استوری برد:حامد کمالی، لی‌اوت و ساخت فضای سه بعدی: علیرضا غفاری، مدل شیت و کلید رنگی: حامد کمالی، ساخت مدلینگ کارکتر: علیرضا نصر، علی چناری، نوید خزلی، علی بایسته، مجید نجفی، اسحاق  مومنی، مدیر دوبلاژ: نادر علی مردانی اشاره کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.