سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲

«مردی که اسب شد» بعد از فیلم فجر کلید خواهد خورد

علی اکبر ثقفی

فیلم سینمایی «مردی که اسب شد» به کارگردانی امیر ثقفی و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر ثقفی اواخر بهمن ماه در شمال کشور کلید خواهد خورد.

«علی اکبرثقفی» تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: به تازگی نگارش فیلمنامه جدید «امیر ثقفی» با عنوان «مردی که اسب شد» به پایان رسیده است.

تهیه کننده «مرگ کسب و کار من است» در ادامه افزود: نگارش فیلمنامه شش ماه به طول انجامید و قرار است اواخر بهمن ماه کلید بخورد.

تهیه کننده «فوتبالیست ها» در ادامه در مورد مدت زمان فیلمبرداری و لوکیشن های کار اظهار داشت: 70 روز فیلمبرداری در نظر داریم و لوکیشن ها در شهرهای گیلان و مازندران است.

بنابراین گزارش، عل اکبر ثقفی امسال با فیلم سینمایی «همه چیز برای فروش» در بخش سودای سیمرغ سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

صابر ابر و مریلا زارعی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

«مرگ کسب و کار من است» اولین تجربه بلند امیر ثقفی به تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی بود که جوایز متعددی از جشنواره های داخلی و خارجی از آن خود کرد.

«آذرخش»، «جاده عشق»، «جان سخت»، «فوتبالیست ها»، «سایه وحشت»، «مرگ کسب و کار من است» و «همه چیز برای فروش» در کارنامه تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.