شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹

روزهای شلوغ جشنواره و یادی از غایبین آن

گزارش سینماپرس از ملاقات با رضا رویگری/ دوست دارم فیلم زندگی‌ام را بسازم

عیادت از رضا رویگری

رضا رویگری از برخی حاشیه‌ها و نیش و کنایه بازیگری خسته است و دوست دارد به محض بهبود وضعیت جسمانی بتواند فیلم زندگی خود را جلوی دوربین ببرد . وی برای بازی در نقش بزرگسالی این کار شهاب حسینی را در نظر دارد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در روزهای شلوغ سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر و در حالیکه این روز اغلب سینماگران درگیر تماشای فیلم هستند و کمتر کسی سراغ عزیزانی می‌رود که سالها برای سینما تلاش کرده اند به همراه گروهی از همکاران به عیادت رضا رویگری رفتیم. با نگاه اول به این بازیگر فعال سینما و تلویزیون و تئاتر دلمان گرفت. هنرمندی که خود را جزیی از مردم می داند و درد دل های زیادی هم دارد اما هنگام دیدن ما خوشحال شد و شاید انتظار عیادت یک گروه کوچک رسانه ای را نداشت.

 او که از تلویزیون و سینما به شدت گلایه مند بود، گفت: خیلی کارها دارم که به دلیل بیماری، بازی ام در آن ناقص مانده بود و پولم را هم نداده اند. مدام باید کانال های تلویزیون را عوض کرد اما چیز بدرد بخوری پیدا نمی شود.

وی در ادامه افزود: کمتر شاهد مجری موجه در تلویزیون هستیم  و برخی سریال ها بنیاد خانواده را از هم می پاشد.

 

 

عیادت از رضا رویگری

 میرباقری می گوید «شاهگوش» بهترین کار من است

رویگری با اشاره به این که در قسمت های جدید سریال «شاهگوش» ساخته داوود میرباقری نقش یک مهندس شارلاتان و عیاشی که شیشه می کشد را بازی می کند گفت: میرباقری به من گفت که این بهترین بازی تو است.

وی همگان را دعوت کرد تا قسمت های جدید «شاهگوش» را تماشا کنند و در ادامه افزود: یک نقش دیگر هم در «شاهگوش» قرار بود ایفا کنم که به دلیل بیماری هنوز معلوم نیست بتوانم آن را بازی کنم یا خیر.

 

دعا کنید بتوانم فیلم زندگی خودم را بسازم

رویگری در ادامه افزود: دعا کنیم بتوانم کار خودم را بسازم، قرار است فیلم ده قسمتی از دوران بچگی و نوجوانی ام را بسازم. این سریال بسیار نوستالژیک است و از لوکیشن های بسیار متنوعی نیز برخوردار است و  برای خیلی از نسل های ما می تواند خاطره انگیز باشد. من بزرگ شده شمیران هستم و قرار است اگر خدا بخواهد بتوانم این کار را در همین حال و هوا بسازم.

بازیگر نقش «کیان ایرانی» در سریال «مختارنامه» ادامه داد: این فیلم یک کار جشنواره پسند و مردمی پسند است و در آن قومیت های زیادی  استفاده شده است.

 

 

عیادت از رضا رویگری

برای بازیگر بزرگسال  کارم شهاب حسینی را در نظر دارم/به محض پیدا کردن اسپانسر کارم را کلید می زنم

وی در ادامه در مورد جزیئات بیشتر این کار توضیح داد: به محض پیدا کردن اسپانسر کارم را آغاز می کنم. فیلمنامه را خودم نوشتم و رل اول فیلم نامش آقا رضا است که دوست دارم شهاب حسینی  نقش بزرگی های من را بازی کند و این کار بعد از ساخته شدن از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

 

«بوتیک» در سینما و «مختارنامه» و «به کجا چنین شتابان» بهترین نقش های من است/ دوست ندارم نقش مثبت بازی کنم

وی در ادامه در مورد بهترین کارهایی که تاکنون ایفا کرده است، گفت: در سینما «بوتیک» ساخته حمید نعمت الله را خیلی دوست دارم و در تلویزیون نیز دو سریال «مختارنامه» ساخته داوود میرباقری و «به کجا چنین شتابان» ساخته ابوالقاسم طالبی از بهترین کارهای من است.

رویگری ادامه داد: این اسامی که نام بردم نقش منفی صرف نبودم بلکه من به اینها می گویم نقش هایی جذاب هستند که برای یک بازیگر خلاقیت ایجاد می کنند. دوست ندارم رل مثبت بازی کنم چون رل مثبت باید نماز بخواند و حتی یک سیگار هم نمی تواند بکشد. به طور مثال من در «بوتیک» نقش یک انسان را بازی کردم که کمی ظالم بود، آدم می کشد اما برای زنش گریه هم می کند،  اشک می ریختم، ویولون هم می زدم. یک بازیگر باید بتواند ورسیون مختلف انسانی را به نمایش بگذارد.

رویگری ادامه داد: در سریال «به کجا چنین شتابان» قرار بود در ابتدا من نقش علی عمرانی را بازی کنم، فیلمنامه را خواندم و خوشم نیامد، به ابوالقاسم طالبی پیشنهاد دادم و نقش دیگری را انتخاب کردم که در ابتدا قرار بود خسرو شکیبایی ایفا کند و در آن سریال هم ابعاد مختلف انسانی را باز کردم و مردم همواره از این سریال به نیکی یاد می کنند.

 

 

عیادت از رضا رویگری

برخی شایعات بازیگری آزارم می دهد

وی در پایان افزود: مردم همیشه به من لطف داشته اند و از آن ها کمال تشکر را دارم چون آنها میگویند من باید باشم و یا نه اما از برخی نیش و کنایه های و حاشیه های کار بسیار نارحتم، برخی شایعات آزارم می دهد. پشت یک هنرمند حرف های عجیبی و غریبی زده می شود که اصلا خوشایند نیست.

زیاد مزاحم این بازیگر و خواننده محبوب نشدیم. دعا کردیم هر چه سریعتر به دنیای بازیگری باز گردد و باز هم شاهد بازی های خوب او در سینما و تلویزیون باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.