چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۰

در ضیافت تجلیل از سازندگان سالن‌های سینما

ایوبی: سالن‌های ساخته شده در سال‌های اخیر باکیفیت و مایه افتخارند

ایوبی  در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل انجمن سینمای جوانان

رئیس سازمان سینمایی در همایش تجلیل از سازندگان سالن های سینما گفت: اگر سری به مجتمع های تجاری که سالن های سینمایی هم در آنها ساخته شده بزنیم می‌بینیم که افراد باسلیقه تلاش کرده اند تا در مجتمع های تجاری سالن های سینمایی با آخرین استانداردهای روز و کیفیت لازم را بسازند که این مایه افتخار و امید است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس همایش تجلیل از سازنگان سالن های سینما امشب؛ چهارشنبه ۹ بهمن ماه  همراه با ضیافت شام در هتل لاله تهران برگزار شد و حجت الله ایوبی با دعوت از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین هنرمندان سینما و اصحاب رسانه از سازندگان سالن های سینمایی در کشور تقدیر کرد.

حجت الله ایوبی؛ رئیس سازمان سینمایی در ابتدای مراسم گفت:چون میزبان اصلی مراسم وزیر فرهنگ و ارشاد کشور است من کم تر صحبت می کنم.از همه هنرمندان که برای تقدیر از سالن‌سازان سینما به مراسم آمدند تشکر می کنم و نیز از همه کسانی که در همه این سال ها نگذاشتند چراغ سینمای ایران خاموش شود و با همه گرفتاری ها و مشکلات و بی پولی ها چراغ سالن های سینما را روشن نگه داشتند تشکر می کنم و امیدوارم همیشه اینگونه باشند.

ایوبی خطاب به علی جنتی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: باید بگوییم در کنار همه اخبار ناامید کننده، اگر سری به مجتمع های تجاری که سالن های سینمایی هم در آنها ساخته شده بزنیم می‌بینیم که افراد باسلیقه تلاش کرده اند تا در مجتمع های تجاری سالن های سینمایی با آخرین استانداردهای روز و کیفیت لازم را بسازند که این مایه افتخار و امید است.

وی اظهار داشت: سینماسازی هنوز در کشور ایران در دستور کار مردم قرار نگرفته است و هنوز این باور شکل نگرفته است که سینما هم دانشگاه و مدرسه است و اگر این باور به وجود بیایید خیلی از مردم راضی هستند برای فرزندانشان هزینه کنند و سالن های سینما بسازند.

ایوبی با تأکید براهمیت جلسه مذکور اذعان داشت: ما می خواهیم به عزیزانی که سرمایه خود را بدون چشمداشتی و بدون سود مالی برای سینما هزینه کرده اند بگوییم مدیریت فرهنگی کشور قدردان زحمات شما خواهد بود.شما با هزینه ای که کرده اید به جمع اهالی فرهنگ پیوسته اید و اگر تاکنون در عرصه اقتصاد بوده اید اکنون به جمع اهالی فرهنگ نیز پیوسته اید. برای اینکه اهمیت کار شما را گوشزد کنم این را می گویم که وزیر کشور جلسه مهمی با مجلس داشت ولی آمدن به جمع شما را ترجیح داد. خوشحال هستم که در آغاز جشن بزرگ و پرشکوه انقلاب اسلامی و فیلم فجر پذیرای شما عزیزان هستیم.

ایوبی در پایان گفت: جناب وزیر ،هنرمندان ارجمند و همه می دانند که فردا روز سلام سینما است و همه مردم می توانند مجانی به سینما بروند. امیدورایم این گام کوچک شروعی باشد برای اینکه مردم با سینما آشتی کنند و امید دارم برای روز های پربار سینمای ایران.

ایوبی در پایان از مجید مسچی؛ مدیر سینماشهر تجلیل کرد.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.