یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۱

با هنرمندان در کاخ جشنواره

حبیب الله بهمنی: «روزگاری عشق و خیانت» اثری شجاعانه است/ سوژه نفوذ بیگانگان در سینمای ایران مغفول مانده است

حبیب الله بهمنی

کارگردان «سیب و سلما» با بیان اینکه فیلم داوود بیدل از سوژه خوبی برخوردار است، گفت: همین که گروهی شجاعت به خرج داده و روی موضوعی حساس دست گذاشته اند قابل تقدیر است.

حبیب الله بهمنی ، کارگردان سینما که بعد از امروز در مرکز همایش های برج میلاد به سر می برد، در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» ساخته داوود بیدل، اظهار داشت: در ابتدا باید به نیمه پر لیوان فیلم اشاره کرد. فیلم از سوژه نابی برخوردار است و روی موضوع خوبی دست گذاشته است.

کارگردان «سیب و سلما» در ادامه افزود: در سی سال اخیر سینمای ایران این سوژه مغفول مانده بود. یعنی سوژه نفوذ بیگانگان را کمتر در سینمای خود شاهد بودیم و این سوژه با پرداخت مناسب می تواند اثر موثری و پرقدرتی در سینمای ایران است.

کارگردان «زندانی 707»  در ادامه تصریح کرد: اما کار به لحاظ فیلمنامه و اجرا کمی دچار ضعف است.اگر فیلمنامه قوی تری در این کار استفاده می شد قطعا شاهد یک اثر تاثیرگذار و ماندگارتری بودیم اما فیلم به ویژه در بخش فضای مستندگونه نتوانسته مفاهیم مورد نظر خود را انتقال دهد.

این کارگردان سینما در ادامه افزود: موسیقی فیلم خوب بود اما به نظر من در جاهایی کمی اضافه به نظر میرسید.

حبیب الله بهمنی در پایان این گفت وگو، خاطرنشان کرد: در مجموع همین که گروهی شجاعت کرده و روی این موضوع دست گذاشته و فیلمی ساخته مورد تقدیر است.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» به کارگردانی داوود بیدل در روز دوم نمایش فیلم در برج میلاد به روی پرده رفت و مورد توجه اهالی رسانه قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.