دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳

با هنرمندان در کاخ جشنواره

کیایی: سریال فوتبالی «مارادونا رو ول کن منو بگیر» منتظر جذب سرمایه است

مصطفی کیایی کارگردان و محسن کیایی بازیگر در نشست فیلم سینمایی «ضد گلوله» در فرهنگسرای ارسباران

محسن کیایی امسال با فیلم «خط ویژه» به کارگردانی برادرش در جشنواره حضور دارد، او سریالی با هدف اتفاقات پشت پرده فوتبال نوشته است و منتظر جذب سرمایه ایت تا ساخت این سریال را آغاز کند.

محسن کیایی، نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون  که صبح امروز در برج میلاد به سر می برد  در گفت‌وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت‌های جدید خود، اظهار داشت: امسال بازی در فیلم سینمایی «خط ویژه» را به کارگردانی مصظفی کیایی در سی و دومین جشنواره فیلم فجر دارم.


وی در ادامه افزود: یک سریال ۱۵ قسمتی به نام «مارادونا رو ول کن منو بگیر» را برای شبکه پنج نوشته ام و منتظر جذب سرمایه هستیم تا بتوانیم این سریال را شروع کنیم.

کیایی در ادامه در مورد موضوع این سریال نیز اظهار داشت: این سریال به اتفاقات پشت پرده فوتبال می‌پردازد و ما کمتر زمین چمن را در این کار مشاهده می‌کنیم، دو جوان از شهرستان وارد گرداب فوتبال می‌شوند و اتفاقات خیلی بدی برایشان رخ می‌دهد.


وی در ادامه افزود: هدف از ساخت این سریال نشان دادن معضلات و حواشی پیرامون و پشت پرده فوتبال است.


کیایی در پایان گفت در مورد کارگردانی کار نیز گفت: هنوز کارگردان کار مشخص نیست اما خودم بیشتر دغدغه نوشتن و بازیگری دارم.


 «محسن کیایی» متولد سال ۱۳۶۰ در تهران است. وی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است.


کیایی بازی در سینما را با فیلم «بعد از ظهر سگی سگی» و در تلویزیون با سریال «راه در رو» آغاز کرد. وی همچنین در فیلم سینمایی «ضد گلوله»  و «مهمان ویژه» به ایفای نقش پرداخته و نویسنده سریال «مهمان ویژه» به کارگردانی جواد رضویان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.