دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۱

در پاسخ به سینماپرس و در نشست «خط ویژه»/

مصطفی کیایی: تلاش کردیم که فضای اکشن و کمیک در این فیلم یکدست باشد

نشست خبری فیلم «خط ویژه » در جشنواره فیلم فجر

نشست خبری فیلم سینمایی «خط ویژه» با حضور عوامل فیلم در برج میلاد برگزار شد. کیایی در این نشست در رابطه با این فیلم عنوان کرد: تلاش کردیم که «خط ویژه» فیلمی رئال و فضای اکشن و کمیک در آن یکدست باشد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، نشست خبری فیلم سینمایی «خط ویژه» با حضور مصطفی کیایی (کارگردان)؛ منصور لشکری(تهیه کننده)، مهدی جعفری(مدیر فیلمبرداری)، سینا حجازی، رضا یزدانی(خوانندگان تیتراژ ابتدا و انتها)، هانیه توسلی، محسن کیایی، میتراحجار، هومن سیدی، سام قریبیان، میلاد کی مرام، پریناز ایزدیار (بازیگران) و رضا درستکار (منتقد) برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست مصطفی کیایی در پاسخ به سینماپرس مبنی براینکه چه تلاشی برای یکدست کردن فضای اکشن و فانتزی و کمیک فیلم انجام دادید، پاسخ داد: از همان ابتدا تلاش کردم که فیلمنامه، ساختار و فضای فیلم به سمت فضایی رئال حرکت کند و در سطح کلان معتقدم که فانتزی و کمیک در کل کار جریان داشت و همچنین تلاش کردیم که در این فیلم بین اکشن و فانتزی یکدستی وجود داشته باشد.

 

وی در رابطه با ایده شکل گیری فیلمنامه فیلم سینمایی «خط ویژه» بیان کرد: ایده این فیلم از یک اتفاق ساده در ذهن من آغاز شد. در حقیقت برای دریافت وام ازدواج به یک بانک رفته بودم که متوجه شدم مدارکی که برای وام ازدواج می خواهند برای پرداخت وام دو میلیاردی به آدم خاص نمی خواهند و همین مسئله سوژه من برای این فیلم شد. نگاه به فضای رانت و سهمیه وام ها دغدغه ای است که برای خیلی از افراد جامعه وجود دارد.

 

کیایی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا فیلمنامه «خط ویژه» همان فیلمنامه رد شده آقازاده ها است، عنوان کرد: خیر، این فیلمنامه ای بود که بعد از رد شدن آن نوشتم، البته شاید یکی از آدم های این فیلم برگرفته شده از آن فیلمنامه باشد اما قطعا کلیت کار با فیلمنامه آقازاده ها متفاوت است.

 

لشکری با بیان اینکه با یک برنامه ریزی در رابطه با فروش فیلم «خط ویژه» عنوان کرد: قطعا اتفاقی که برای «ضدگلوله» رخ داد برای این فیلم نخواهد افتاد و من تمام تلاش خود را خواهم کرد که این فیلم به حق خود برسد.

 

وی همچنین در رابطه با فیلم «خط ویژه» عنوان کرد: همه ما از توزیع ناعادلانه ثروت ناراحت می شویم پس باید گفت که این فیلم برای مردم است.

 

در ادامه جعفری در رابطه با تصاویر هلی شات در فیلم «خط ویژه» اظهار داشت: طراحی هلی شات را با کیایی انجام دادیم که یک روز وقت ما را گرفت.

 

در ادامه هانیه توسلی در رابطه با حضور خود در «خط ویژه» گفت: بار دومی است که این فیلم را می بینم و باید بگویم که خیلی این فیلم را دوست دارم.فکر می کنم که انرژی پشت صحنه جاری بود در خود فیلم نیز وجود دارد.

 

میترا حجار  پریناز ایزدیار نیز هردو با بیان اینکه از حضور در این فیلم رضایت دارند بیان کردند که «خط ویژه» فیلمی خوب است و امیدوارند که مردم نیز از آن راضی باشند.

 

هومن سیدی نیز در این نشست بیان کرد: اولین باری بود که در این چند سال اخیر در فیلمی بازی کرده ام و از خجالت در صندلی فرو نرفتم به نظرم «خط ویژه» فیلمی آبرومندانه است و حاصل تلاش کل عوامل کار است.

 

قریبیان نیز بیان کرد: من بازیگر نیستم اما فیلمنامه و عوامل حرفه ای از عواملی بودند که من را برای حضور در این فیلم ترغیب کردند.

 

رضا یزدانی نیز در این نشست در رابطه با تیتراژ پایانی فیلم بیان کرد: در رابطه با تیتراژ «خط ویژه» باید بگویم که همه چیز حساب شده بود و بهترین برخورد با موسیقی از سوی کارگردان و تهیه کننده صورت گرفت و این برخورد حرفه ای کم در سینما اتفاق می افتد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.