سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۵

چهارمین شماره نشریه روزانه جشنواره فیلم فجر منتشر شد/

از گفت و گو با مسعود کیمیایی تا گشتی در لاله زار با مهناز افشار

لوگو جشنواره فیلم فجر

چهارمین شماره نشریه روزانه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با مطالبی همچون گفت و گوی شادمهر راستین با مسعود کیمایی در رابطه با متروپل تا گفت و گو با مهناز افشار منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در چهارمین شماره نشریه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر گزارشی از نشست های خبری فیلم هایی اکران شده در روز سوم جشنواره در برج میلاد همچون نشست فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، «برف» به کارگردانی مهدی رحمانی و فیلم سینمایی «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی و همچنین گزارش کارگاه آموزشی تدوین با حضور سیلویا اینگمارسون تدوینگر مطرح سوئدی به چاپ رسیده شده است.

گفتنی است مصاحبه شادمهر راستین با مسعود کیمیایی، کارگردان فیلم سینمایی «متروپل» از جمله بخش های دیگر این نشریه است. گفت و گو با شهرام مسلخی کارگردان فیلم سینمایی «عاشق ها ایستاده می میرند»، برزو نیک نژاد کارگردان فیلم «ناخواسته» و گفت و گو با ناصر ضمیری کارگردان فیلم سینمایی «بادیگران» از جمله بخش های دیگر این نشریه روزانه است.

شایان ذکر است در این نشریه مصاحبه ای با مهناز افشار در رابطه با فیلم «متروپل» نیز انجام شده است، در بخشی از این مصاحبه آمده است: شب ها که سکانس های لاله زار خارجی گرفته می شد. شور و شوق بی نظیری در لاله زار به وجود می امد. ساعت 4 صبح زیر باران و در سرما مردم ایستاده بودند و فیلمبرداری را تماشا می کردند...

 

در انتهای این نشریه نیز گزارشی از حضور بزرگان سینمای جهان در موزه سینما ایران آورده شده است. چهارمین شماره نشریه جشواره در 20 صفحه منتشر شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.