چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۵

با هنرمندان در برج میلاد/

جمشید گرگین: یکی از افتخارات جشنواره فیلم فجر حضور و نمایش فیلم «رستاخیز» است

جمشید گرگین در آیین افتتاح نمایش «سنگ ها در جیب هایش» به کارگردانی پارسا پیروزفر

جمشید گرگین با بیان اینکه فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش فیلم درخشانی است، در رابطه با این فیلم عنوان کرد: یکی از افتخارات جشنواره حضور و نمایش فیلم «رستاخیز» است.

جمشید گرگین؛ بازیگر پس از اکران فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در رابطه با این فیلم عنوان کرد: «رستاخیز» فیلمی حرفه ای و زیبا بود، و باید بگویم بدون توجه به مقوله تاریخ صدر اسلام به عنوان یک اثر نمایشی کاری است که نمونه آن را من در ایران ندیده ام، فیلم سینمایی «دوئل» به کارگردانی درویش فیلمی درخشان بود و این اثر جدید وی نیز باید گفت که اثری در خور و قابل توجه است.

وی ادامه داد: من ایرادی در مورد این فیلم نمی توانم بگیرم، بازی ها در این فیلم بسیار خوب بود به خصوص بابک حمیدیان که معتقدم وی باید به خاطر بازی خوب خود در این فیلم و همچنان فیلم «چ» حتما باید جایزه بهترین بازیگری را دریافت کند.

گرگین در رابطه با موسیقی فیلم سینمایی «رستاخیز» نیز تصریح کرد: موسیقی فیلم که توسط ارکستر فلارمونیک بلژیک نواخته شده بود و استفان واربک که در سال 1999 جایزه آکادمی اسکار را به خاطر فیلم «شکسپیر عاشق» به خود اختصاص داده بود، آهنگساز این فیلم بود که به خوبی از عهده کار خود برامده بود، آهنگها بسیار به جا بوده و اصلا سوار برصحنه ها، نمایش و بازی بازیگران نبود. همچنین باید گفت که کار حسین جعفریان به عنوان فیلمبردار نیز بسیار عالی و حرفه ای بود.

این بازیگر خاطر نشان کرد: البته طولانی بودن کار شاید کمی موجب خستگی بیننده شود که می تواند در اکران عمومی کوتاه شود اما من خودم در طول این سه ساعت به هیچ عنوان احساس خستگی نکردم و لذت بردم که یک فیلمساز ایرانی چنین فیلمی را تولید و به جشنواره ارائه می کند. من فکر می کنم که یکی از افتخارات  جشنواره فیلم فجر حضور و نمایش این فیلم باشد.

نظرات

  • مانی ۱۳۹۳/۰۹/۲۶ - ۲۱:۱۶
    7 0
    من بیشتر به شما افتخار میکنم آقای گرگین با بازی زیبایی که در فیلم میرزاکوچک خان جنگلی انجام دادید. خیلی دوستتون دارم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.