شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۴

هشتمین نشریه روزانه سی و دومین جشنواره فیلم فجر؛

روایت سهیلی از «کلاشینکفی» که بر اساس یک عکس ساخته شد

نشریه 8 جشنواره

هشتمین شماره نشریه روازنه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر منتشر شد. در این شماره

به گزارش خبرنگار سینماپرس، هشتمین شماره نشریه روزانه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر منتشر شد. در این شماره از نشریه گفت و گویی با برخی از هنرمندان از جمله پیمان قاسم خانی، ضیاالدین دری، مهتاب کرامتی و ... در رابطه با امید و تاثیر ان در سینما انجام شده است. گزارش نشست مطبوعاتی فیلم های سینمایی «امروز» ساخته رضا میرکریمی، «ردکارپت» ساخته رضا عطاران از جمله مطالب دیگر این نشریه است.

گفتنی است ابراهیم داروغه زاده؛ قائم مقام جشنواره در گفت و گو با نشریه روازنه جشنواره از ویژگی ها و تفاوت های جشنواره امسال گفته است. گفت و گوی امیر پوریا؛ منتقد سینما با داریوش مهرجویی در رابطه با فیلم سینمایی «اشباح»، گفت و گو با کیانوش عیاری در رابطه با فیلم سینمایی «خانه پدری» و حوادث پیش آمده برای این فیلم سینمایی، گفت و گو با تینا پاکروان در رابطه با تجربه خود در حوزه فیلمسازی، گفت و گو با هنگامه قاضیانی به خاطر حضور در دو فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» و «بادیگران» از جمله مطالب این شماره از نشریه است.

همچنین در ادامه سعید سهیلی کارگردان فیلم سینمایی «کلاشینکف» در رابطه با این فیلم سینمایی با این نشریه به گفت و گو پرداخته است.سهیلی در رابطه با ایده شکل گیری این فیلم بیان کرده است: همه فیلم هایی که تا به امروز ساخته ام از یک عکس آغاز شده است. عکسی که «کلاشینکف» بر اساس آن ساخته شد نزدیک به 3 یا 4 سال قبل در ذهنم متولد شد و از این دست عکس ها باز هم در ذهنم هست.

گفتنی است هشتمین شماره نشریه روزانه جشنواره بین المللی فیلم فجر در 20 صفحه منتشر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.