دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۹

همگام با جشنواره فیلم فجر/

استقبال از «ماهی و گربه» در آخرین روز از جشنواره بین المللی فیلم فجر

فیلم ماهی و گربه

استقبال از فیلم سینمایی «ماهی و گربه» به کارگردانی شهرام مکری، موجب در نظرگرفتن سانس فوق العاده برای نمایش این فیلم در کاخ جشنواره شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، «ماهی و گربه» عنوان فیلمی به کارگردانی شهرام مکری است که امروز در کاخ جشنواره به نمایش درآمد. این فیلم که در روز شنبه، در کاخ جشنواره در یکی از سالن های فرعی کاخ جشنواره به نمایش درآمده بود با استقبال خوب تماشاگران مواجه شده بود و به دلیل ظرفیت کم این سالن تعدادی از مخاطبان موفق به دیدن این فیلم نشدند.

گفتنی است که این فیلم امروز و در آخرین روز از جشنواره بین المللی فیلم فجر بار دیگر در کاخ جشنواره اکران شد که باز هم تعداد زیادی از مخاطبان با درهای بسته سینما 4 کاخ جشنواره مواجه شدند و مسئولان جشنواره در ساعت 20:30 سانسی فوق العاده برای این فیلم سینمایی در نظر گرفته اند.

گفتنی است فیلم سینمایی «ماهی و گربه» به کارگردانی شهرام مکری،که محمود کلاری آن را فیلمبرداری کرده، جوایز بهترین فیلم جشنواره لیسبون، جایزه ویژه بخش افق های نو جشنواره ونیز و جایزه ویژه هیئت داران جشنواره دبی را از آن خود کرده است. این فیلم در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در بخش نوعی تجربه شرکت کرده است.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.