دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۸

پس از اکران ۲۰ فیلم/

جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی به کار خود پایان داد

پشت صحنه معراجی ها

سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر که در مرکز خراسان شمالی در جریان بود، امشب با اکران فیلم «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی به کار خود پایان داد.

به گزارش سینماپس، اکران فیلم‌های سی و دومین جشنواره فیلم فجر که از 19 بهمن در مرکز خراسانی شمالی آغاز شده بود، امشب با نمایش فیلم های «سایه‌روشن» به کارگردانی فرزاد مؤتمن و «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی به کار خود پایان داد.

 

برپایه این گزارش، سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر در مرکز خراسان شمالی با اکران فیلم‌های «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیانی و «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» به کارگردانی شهرام مسلخی در 19 بهمن آغاز شد. طی این جشنواره فیلم‌های «بیگانه» به کارگردانی بهرام توکلی «5 ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده، «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی، «خانم» به کارگردانی سینا پاک‌روان،‌ «ردکارپت» به کارگردانی رضا عطاران، «پایان خدمت»‌به کارگردانی حمید زرگرنژاد، «مردن به وقت شهریور» به کارگردانی هاتف علیمردانی، «خانه‌ای کنار ابرها» به کارگردانی سیدجلیل دهقانی از جمله فیلم‌هایی بودند که اکران شدند.

 

همچنین «کلاشینکف» به کارگردانی سعید سهیلی، «چند متر مکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی، «خانه پدری»‌به کارگردانی کیانوش عیاری، «چ»‌به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، «50 قدم آخر» به کارگردانی کیومرث پوراحمد، «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان، «اشباح» به کارگردانی داریوش مهرجویی و «حق سکوت» به کارگردانی محمدهادی نائیجی از دیگر فیلم‌های اکران شده در این جشنواره بود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.