یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰

در گفت‌وگو با سینماپرس عنوان شد؛

فیلمبرداری «شهر موش ها 2» تا پایان اسفند به پایان می‌رسد

منیژه حکمت در  نشست خبری «شهر موشها» به کارگردانی مرضیه برومند

تهیه کننده «شهر موش ها 2» از اتمام 90 درصد از فیلمبرداری این کار خبر داد و گفت: مصطفی خرقه پوش همزمان با فیلمبرداری مشغول تدوین همزمان این کار است.

منیژه حکمت، تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مود آخرین اخبار از فیلم سینمایی «شهر موش ها 2»، اظهار داشت: تا کنون 90 درصد از فیلمبرداری این کار به اتمام رسیده است و همزمان با فیلمبرداری مصطفی خرقه پوش مشغول تدوین همزمان این کار است.

کارگردان «زندان زنان» در ادامه افزود: در حال حاضر گروه در شهر دزفول مشغول ضبط سکانس های خارجی این کار هستند و تا ده روز دیگر ماه فیلمبرداری این کار به اتمام خواهد رسید و گروه به تهران بر می گردند. 

وی در ادامه از عقد قرارداد با علیرضا علویان به عنوان  طراحی صدا، صداگذاری و میکس این کار خبر داد و گفت: فیلم سینمایی «شهر موش ها 2» یک پروژه ملی است که تلاش داریم در ساخت آن از بهترین ها سینما استفاده کنیم و انتخاب علویان نیز در این راستا است. اگر همه کارها به خوبی پیش برود تصمیمان براین است که فیلم را در عید سعید فطر اکران گسترده کنیم.

بنابراین گزارش، «شهرموش‌ها 2 » تازه ترین ساخته مرضیه برومند است. فیلم سینمایی «شهر موش ها 2» از 5 مهر ماه سال جاری به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی مشترک منیژه حکمت و علی سرتیپی در 4 آشیانه هواپیما در بوستان ولایت آغاز شده است.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از:

کارگردان: مرضیه برومند، فیلمنامه: فرهاد توحیدی، مدیر هنری و طراح دکور: محسن شاه‌ابراهیمی، تدوین: مصطفی خرقه‌پوش، موسیقی: بهرام دهقانیار، مدیر فیلمبرداری: کاوه شاه محمدلو، طراحی صدا، صداگذاری و میکس صدا: علیرضا علویان، مدیر تولید: جعفر عروجی، سرپرست صداپیشگان: آزاده پور مختار، طراح و سرپرست کارگاه عروسک سازی: مرضیه محبوب، طراح لباس: نازنین توسلی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: رضا میثاقی، دستیار کارگردان: روزبه سجادی حسینی، گروه برنامه‌ریزی: نوید کریم زاده- محمد مرعشی، شعر و ترانه: هنگامه مفید، سرپرست عروسک‌گردان‌ها: محمد اعلمی، روابط عمومی: محرم براتی، تهیه 2: بهرنگ تنکابنی، مجری طرح: مهشید آهنگرانی، تهیه‌کنندگان: منیژه حکمت- علی سرتیپی.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.