دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲

برگزاری مراسم ثبت دست و پای 2014 در پیاده روی مشاهیر

تارانتینو: کمدی یعنی جری لوییس و غیر از آن لودگی است

جری لوییس*

کوئنتین تارانتینو در برنامه ثبت دست و پای 2014 در پیاده روی مشاهیر گفت: علاقه ای بسیار به جری لوئیس دارم و اعتقاد دارم که بازی‌های وی مردم را به فکر وا می‌داشت. به نظرم کمدی یعنی این و باقی موارد لودگی‌هایی است که هر فردی می‌تواند انجام دهد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی یکی از رسومی که در لس آنجلس در مورد مشاهیر رخ می دهد ثبت جای پا و دست آنها در پیاده رویی به نام «پیاده روی مشاهیر» است که در سال 2014 جری لوئیس برای این موضوع انتخاب شد. 

وی در این برنامه پس از اینکه از حضور بانوان در برنامه طنز پرطرفدار امریکایی انتقاد کرد اثر دست و پایش را در پیاده‌رو و در سیمان برای همیشه ثبت کرد. در این مراسم خانواده جری لوییس نیز حضور داشتند.

کوئنتین تارانتینو در این برنامه گفت: علاقه ای بسیار به جری لوئیس دارم و اعتقاد دارم که بازی های وی مردم را به فکر وا می داشت. به نظرم کمدی یعنی این و باقی موارد لودگی هایی است که هر فردی می تواند انجام دهد.

جری لوییس که پیش از این به خنداندن مردم از سی کمدین های زن اعتراض داشت در این مراسم هم گفت: زن ها فرشته هایی هستند که نباید با نمایش بدن و حرکاتی زشت مردم را بخندانند من با کمدی هایی که زنان اجرا می کنند مخالف نیستم مسلما خود من کارول برنت را بزرگترین بانوی کمدین می دانم اما او هم از بدنش برای خندان مردم مایه نگذاشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.