سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

آخرین اخبار از انجمن سینمای جوان

سینماگران جوان لاهیجان و شهرکرد چه فیلمهایی تولید کرده اند؟

آرم انجمن سینمای جوانان ایران*

فیلم کوتاه «همون طرف سکه» در انجمن سینمای جوان لاهیجان و فیلمهای کوتاه «آیینه در جمال مهتاب»، «آدم برفی» و «رفته» در شهرکرد تولید و آماده نمایش شده است.

به گزارش سینماپرس، فیلم کوتاه «همون طرف سکه» در انجمن سینمای جوان لاهیجان تولید و آماده نمایش شده است و «آیینه در جمال مهتاب»، «آدم برفی» و «رفته» در شهرکرد ساخته می‌شود.

فیلم کوتاه داستانی «همون طرف سکه» جدید‌ترین تجربه فیلمسازی مصطفی کشاورز در انجمن سینمای جوان لاهیجان تولید و آماده نمایش شده است.

این فیلم کوتاه داستانی در 10 دقیقه و قطع Full HD نگاهی به داستان سه نفر در یک میز و یک شام مشکوک دارد...

عواملی که در ساخت این فیلم کوتاه همکاری داشته‌اند عبارتند از: کارگردان: مصطفی کشاورز، نویسنده فیلمنامه: بهناز محمودی، تصویربرداری و تدوین: نواب محمودی، عکاس: مهدی کشاورز، بازیگران: عبدالله بهادری، مسعود ملا ظهیری، عارفه درستکار، مجری طرح و تهیه کننده: انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر لاهیجان.

مصطفی کشاورز پیش از این فیلم‌های کوتاه «گل رزی برای نرگس»، «چرخش»، «تو هم می‌توانی» را ساخته است.

همچنین فیلم کوتاه «آیینه در جمال مهتاب» از شهرکرد نیز به کارگردانی رضا علوی که مراحل تصویربرداری آن قبل از عید نوروز با موضوع عفاف و حجاب و تهیه کنندگی دفتر شهرکرد آغاز شده است به مرحله تدوین رسید.

فیلم کوتاه «آدم برفی» هم به کارگردانی سولماز همت‌زاده با موضوع کودک که قبل از سال جدید کلید خورد در حال تدوین است. این اثر فیلم به مدت 4 دقیقه و 30 ثانیه به تهیه‌کنندگی دفتر شهرکرد تولید شده است.

این فیلم با فرمت HD توسط امین محمدی تصویربرداری شده است و تدوین آن را احسان ایزدی ومجید ابراهیمیان برعهده داشته‌‍ اند.عکاس این فیلم کوتاه را سلیمانی و  داود رفیعی صدابرداری کار را انجام داده است.

«آدم برفی» درباره دو کودکی است که در حال برف بازی ومشغول ساختن آدم برفی هستند اما ناگهان اتومبیلی آدم برفی را...

بر اساس این گزارش فیلم کوتاه «رفته» به کارگردانی احسان ایزدی نیز در 100 ثانیه با قطع اچ دی و تهیه کنندگی دفتر شهرکرد ساخته شد. داستان فیلم درباره مردی است که در زمستان سرد کنار جاده ایستاده و...

دیگر عوامل فیلم کوتاه «رفته» عبارتند از: تصویربردار؛ شهراد طاهرزاده، تدوین: احسان ایزدی؛ بازیگران: بهزاد ترابیان و جواد هیاریان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.