شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹

اسپیلبرگ به ساخت یک درام مذهبی علاقه‌مند شد

استیون اسپیلبرگ درمراسم برگزیدگان شصت و نهمین دوره مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب

خبرگزاری مهر: فیلمی اقتباسی از ربوده شدن ادگاردو مورتارا پسر یهودی 6 ساله با همکاری استیون اسپیلبرگ و کمپانی واینستین ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی دریم ورکس با کمپانی واینستین همراه شده است تا با اقتباس از رمان دیوید کرتزر با نام «ربوده شدن ادگاردو مورتارا» یک درام مذهبی بسازد.

استیون اسپیلبرگ و تونی کوشنر فیلمنامه نویس که با یکدیگر در فیلم‌های «لینکلن» و «مونیخ» نیز کار کرده‌اند بار دیگر برای این فیلم همکار می‌شوند.

کوشنر برای اولین بار در سال 2008 برای اقتباس این پروژه وارد صحنه شده بود، با این حال بعد از اینکه اسپیلبرگ تصمیم گرفت فیلم «لینکلن» را به عنوان پروژه بعدی‌اش در دست بگیرد، کوشنر نیز تمرکزش را به سمت آن پروژه معطوف کرد.

در حال حاضر انتظار می‌رود که اسپیلبرگ فیلم «ربوده شدن ادگاردو مورتارا» را کارگردانی کند، با این وجود احتمال اینکه این فیلم پروژه بعدی او باشد خیلی زیاد نیست؛ احتمال‌های دیگر اسپیلبرگ در حال حاضر شامل فیلم پرهزینه کمپانی فاکس یعنی «آخر الزمان روباتی» و فیلم درام ازتک «مانتزوما» می‌شوند. دو پروژه اخیر اسپیلبرگ یعنی «لینکلن» و «اسب جنگی» هر دو فیلم‌هایی تاریخی بوده‌اند.

رمان کرتزر که در سال 2008 منتشر شد، داستان یک پسر یهودی شش ساله را تعریف می کند که در سال 1858 توسط پلیس دستگیر و از خانه پدر و مادرش بیرون برده شد. او کاتولیک بزرگ شد و در نهایت تبدیل به یک کشیش فرقه سن آگوستین شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.