دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲

فرجی به سینماپرس خبر‌داد:

شورای صنفی نمایش بلیت نیم بهای «معراجی‌ها» را لغو کرد/ دو سانس صبح اکران تابستان نیم بها می‌شود

شورای صنفی نمایش

سینماپرس: سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره مصوبات امروز این شورا گفت: فیلم «معراجی‌ها» به دلیل هماهنگی نکردن با شورای صنفی نمایش قبل از اجرای طرح بلیت نیم بها فعلا لغو شد. در واقع همه سینماهای سرگروه تحت هیچ شرایطی نباید اقدام به پخش بلیت نیم بها کنند چرا که با این کار می توانند مانع افت کف فروش می‌شوند.

بنابراین گزارش، غلامرضا فرجی با اشاره به اکران دوم نوروز به سینماپرس گفت: قرارداد فیلم سینمایی «متروپل» مسعود کیمیایی در گروه سینمایی قدس ثبت شد که می تواند در اکران دوم نوروزی جایگزین «معراجی‌ها» شود.

وی درباره پخش فوتبال در سالن سینما ادامه داد: در صورتی که پخش فوتبال با سانس موظف هر سینما تداخل داشته باشد سینما دار با اصل مجوز کتبی از توزیع کننده فیلم نسبت به پخش فوتبال اقدام کند البته سایر سینماها می‌توانند با اخذ مجوز کتبی از سوی سینمادار و شورای صنفی اقدام به پذیرش بلیط نیم بها داشته باشند چراکه بعضا اتفاقاتی می‌افتاد که سینمادار در جریان قرار نمی‌گرفت.

فرجی با اشاره به طرح «سینما کارت» و اکران تابستان گفت: در آینده نزدیک کلیه سینماها به  سیستم «سینما کارت» مجهز خواهند شد و به مناسبت تعطیلی مدارس کلیه سالن های سینما در دوسانس ابتدایی بلیط نیم بها به فروش می رسانند.

وی درباره گروه «هنر و تجربه» گفت: این طرح از عید فطر آغاز می شود و سالن های سینمای این طرح هنوز مشخص نشده است. در جلسه امروز مقرر شد تا امیرحسین علم الهدی سینماهای این گروه را مشخص کند.

فرجی با بیان اینکه اکران فیلم های نوروزی ادامه پیدا خواهد کرد یادآور شد: حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی هم در این جلسه حاضر شدند و بابت اکران نوروزی از شورا تشکر کردند.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.