چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷

با پذیرش اکران در گروه هنر‌و‌تجربه؛

رضایی: «دختر، مادر، دختر» یک فیلم کاملا تجربی در سینمای ایران است

فیلم دختر، مادر، دختر*

سینماپرس: پناه‌ بر خدارضایی ظهر امروز دهم اردیبهشت گفت: «دختر،مادر،دختر» یک فیلم کاملا تجربی در سینمای ایران است که پیش از این در بخش نوعی تجربه جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و مسئله مهم این است که این فیلم جزو گزینه‌های جدی حاضر در جشنواره کن بود.

بنابراین گزارش، این کارگردان درباره اکران عمومی «دختر، مادر، دختر» به سینماپرس گفت: پروانه نمایش این فیلم به تازگی صادر شده است و طبق برنامه در اولین فرصت گروه هنر و تجربه برای اکران آن تصمیم گیری خواهیم کرد که بزودی برای امیرحسین علم الهدی (مدیر اجرایی گروه مخاطب خاص) فیلم را نمایش خواهم داد.

وی با بیان اینکه پخش کننده این فیلم هنوز مشخص نیست افزود: فصل خاصی برای اکران این فیلم در نظر نگرفتیم اما می تواند در اولین فرصت اکران عمومی شود البته موضوعیت این فیلم مناسب اکران ماه رمضان نیست ولی خوب است که اکران این گروه سینمایی با آثاری مثل «دختر، مادر، دختر» آغاز شود.

رضایی ادامه داد: طبق اخبار حاصله هم گفته شده بود که این فیلم یک اثر غیرمتعارف از سینمای ایران است اما اکنون در حال مذاکره برای حضور این فیلم در جشنواره های الف دنیا هستیم که دور جشنواره‌های خارجی را آغاز کند.

وی با بیان اینکه «دختر، مادر، دختر» جزو فیلم‌های هنری است خاطرنشان کرد: میزانسن‌ها و نوع روایت متفاوتی در این فیلم استفاده کردیم چون بعد از سال ها احمدرضا احمدی شاعر معاصر کشورمان به سینما بازگشته است و اشعار آن را سروده‌اند، چراکه قصه و روایت فیلم از طریق شعر انجام می شود که تقریبا در سینمای ایران تجربه نشده است.

رضایی درباره تولید قسمت سوم این سه گانه با عنوان «دختر،دختر» گفت: بعد از بازتاب‌های «دختر،مادر،دختر» برای ساخت قسمت سوم آن تصمیم خواهم گرفت.

گفتنی است، در «مادر، دختر،مادر»‌ بازیگرانی همچون خدیجه رحیمی،‌ صدیقه نظری، جمیله رحیمی و هادی رحیمی نقش آفرینی کرده اند و طراحی و ترکیب صدا توسط بهروز شهامت انجام شده است. موسیقی این فیلم را امید رئیس دانا تنظیم کرده است.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.