سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۶

با آهنگسازی حمیدرضا صدری؛

«آتش بس۲» تهمینه میلانی برای دریافت پروانه نمایش به سازمان سینمایی رفت

آتش بس2

سینماپرس: محمد نیک بین تهیه کننده «آتش بس۲» گفت:این فیلم اکنون در مرحله پس از تولید است همزمان برای دریافت پروانه نمایش ظرف یکی دو روز اخیر آن اقدام کرده ایم که گفته می شود طی دو روز آینده سازمان سینمایی پاسخ و نظر قطعی آن را می‌دهد.

براساس این گزارش، این تهیه کننده در ادامه به سینماپرس گفت: پس از دریافت پروانه نمایش تلاش خود را برای اکران عمومی این فیلم خواهیم کرد و باید مواد تبلیغاتی آن مثل آنونس و تیزر هم آماده شود تا بتوانیم اکران خوبی داشته باشیم.

نیک‌بین در ادامه خاطرنشان کرد: آخرین مراحل صداگذاری این فیلم توسط «حسین ابوالصدق» انجام شده است و «حمیدرضا صدری» موسیقی آن را انجام خواهد داد. البته نسخه نهایی «آتش بس ۲» به صورت کامل تحویل شورای پروانه نمایش شده است و تنها برخی جزییات آن مانده که مورد نیاز شورای نمایش نیست در هر حال فیلم را همراه با موسیقی به سازمان سینمایی تحویل دادیم.

این تهیه کننده درباره زمان اکران «آتش بس ۲» گفت: هنوز زمان قطعی اکران عمومی این فیلم مشخص نشده است و هدایت فیلم پخش آن‌ را بر عهده خواهد داشت.

در خلاصه‌ی داستان «آتش بس۲» آمده است: یک زوج جوان و تحصیلکرده که عازم سفری به خارج از کشور هستند، پس از سال‌ها مشاور خانواده‌ی خود را به‌طور اتفاقی در فرودگاه ملاقات می‌کنند و در مدت زمانی که منتظر پرواز خود هستند، اتفاقات سال‌هایی از زندگی خود را در مدتی که مشاور آن‌ها در خارج از کشور بود، مرور می‌کنند.

بهرام رادان، میترا حجار، آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش، مهرانه مهین‌ترابی، پژمان جمشیدی، دانیال عبادی، فلور نظری و رایان جواهریان از بازیگران این فیلم هستند.

عوامل فیلم «آتش بس ۲ » عبارتند از: کارگردان : تهمینه میلانی، تهیه‌کننده:محمد نیک‌بین،مدیرتولید:محمد صادق آذین، مدیرفیلمبرداری: محمود کلاری، مدیرصدابرداری:اسحاق خانزادی،طراح گریم : جلال‌الدین معیریان،طراح صحنه و لباس:آزیتا میلانی، عکاس: علی نیک‌رفتار، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: عباس خواجه‌وند، منشی‌صحنه: الهام راد،اجرای گریم بانوان: میشا جودت، اجرای گریم آقایان: شهرام توانا، مدیر تدارکات:امیر یمینی و...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.