شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷

با اشاره به درخواست پروانه نمایش

درویش‌پور: «دوباره پرواز خواهی کرد» در سالن‌های محدود اکران می‌شود

دوباره پرواز خواهی کرد*

سینماپرس: هوشنگ درویش پور صبح امروز گفت: برای دریافت پروانه نمایش فیلم سینمایی «دوباره پرواز خواهی کرد» اقدام کرده ایم تا بتوانیم آنرا برای اکران عمومی آماده کنیم.

براساس این گزارش، درویش‌پور ضمن بیان مطلب فوق به سینماپرس گفت: فیلم سینمایی «دوباره پرواز خواهی کرد» در جشنواره فیلم کودک سال گذشته حضور داشت و برای اکران آن مقرر شده است در چند سالن سینمای محدود به نمایش دربیاید. همچنین امور بین الملل فارابی نیز بازاریابی خارجی این فیلم را انجام می‌دهد.

وی افزود: مراحل پیش تولید فیلم «یازده سالگان» هم در حال انجام است که با حمایت فارابی برای تولید آن اقدام خواهیم کرد تا در جشنواره فیلم کودک امسال به نمایش دربیاید. بیشتر بازیگران این فیلم از خردسالان انتخاب خواهند شد.

مجید پتکی، اصغر کهن‌قنبریان، امیر حامد، فرامرز پورمهدی، الناز ابروش، زمرد اخوان، رامتین شایان، محمدرضا رجبی، نوید کوچک‌پور، مهدی مسافر، محمدرضا مناسبی و آرمان جعفرزاده از بازیگران «دوباره پرواز خواهی کرد» هستند.

در خلاصه داستان «دوباره پرواز خواهی کرد» آمده است: ناصر در امر پیدا کردن پرنده‌های زخمی به پدربزرگ محیطبانش در تالاب کمک می‌کند. او برای نجات قویی زخمی با تیر شکارچی‌ای زخمی می‌شود اما دست از نجات قو برنمی‌دارد تا اینکه ...

عوامل این فیلم عبارتند از:

نویسنده،تهیه کننده و کارگردان: هوشنگ درویش‌پور/ مدیر فیلمبرداری: محمود اکبری‌پرست/ صدابردار: شهریار عادلی/ چهره‌پرداز: مجید ادراکی و زهره بردبار/ طراح صحنه و لباس: آرمان صفاری/ تدوین: رامتین کوچکی/ صداگذاری: جواد سالاری/ موسیقی: رضا خسروی/ جلوه‌های ویژه: رامین درویش‌پور/ عکاس: الدوز درویش‌پور

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.