دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴

بنا بر اظهارات علی جلیلوند

«چهارشنبه ۱۹ آبان» به پارک شیان رسید/ تدوین بعد از ماه رمضان آغاز می‌شود

فیلم سینمایی چهارشنبه 19 اردیبهشت

سینماپرس: علی جلیلوند مجری طرح «چهارشنبه ۱۹ آبان» صبح امروز گفت: دوشنبه هفته آینده فیلمبرداری این فیلم به پایان می رسد و هم اکنون فیلمبرداری در پارک شیان انجام می شود.

براساس این گزارش، جلیلوند ضمن اعلام مطلب فوق به سینماپرس گفت: تاکنون بازی نیکی کریمی، آفرین عبیسی و برزو ارجمند به پایان رسیده است و تا روزهای آینده دو بازیگر چهره جدید جلوی دوربین مرتضی پورصمدی می روند همچنین روند فیلمبرداری طبق برنامه‌ریزی انجام شده است.

جلیلوند در عین حال خاطرنشان کرد: در میان بازیگران مطرح «چهارشنبه ۱۹ آبان» بازی امیر آقایی باقی مانده است که تا روزهای آینده آخرین پلان های این بازیگر همگرفته خواهد شد ضمن اینکه وحید جلیلوند نیز در روزهای آغازین جلوی دوربین رفت.

وی درباره انجام مراحل پس از تولید «چهارشنبه ۱۹ آبان» گفت: هیچ یک از عوامل فنی پس از تولید انتخاب نشده‌اند و قصد داریم که این مراحل را بعد از ایام ماه مبارک رمضان آغاز کنیم.

گفتنی است، فیلمنامه «چهارشنبه ۱۹ آبان» توسط علی زرنگار،وحید جلیلوند و حسین مهکام نوشته شده است.این فیلم اولین تجربه وحید جلیلوند در مقام کارگردان است که پیش از این به عنوان بازیگر در نردبام آسمان، یادآوری،زمهریر و... ایفای نقش کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک آگهی غیر­متعارف در بخش نیازمندیهای روزنامه­ همشهری، جمعیت کثیری را در روز مشخصی به خیابان می­‌کشد. دخالت پلیس غائله را به ظاهر پایان می دهد اما...

عوامل این فیلم: کارگردان: وحید جلیلوند، تهیه کننده: محمد حسین لطیفی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، طراح چهره پردازی: سعید ملکان، صدابردار: یدالله نجفی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی طاری، مدیرتولید: محمدصادق آذین، برنامه ریز و دستیاراول کارگردان:حسن لبافی، مدیر تدارکات:حمید پرهیز، عکاس: ساتیار امامی، مجری طرح: علی جلیلوند

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.