سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴

فیلمهای اعظمیان و باباپور آماده اکران

«دلتنگی های عاشقانه» و «مجرد چهل ساله» پروانه نمایش دریافت کردند

پروانه نمایش

سینماپرس: دو فیلم «دلتنگی های عاشقانه» به کارگردانی رضا اعظمیان و «مجرد چهل ساله» به کارگردانی شاهین باباپور پروانه نمایش دریافت کردند.

بر اساس این گزارش، بنابراعلام روابط عمومی سازمان سینمایی،در جلسه اخیر شورای نمایش فیلم های سینمایی که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد،دو فیلم«دلتنگی های عاشقانه» به تهیه کنندگی محمد رضا شرف الدین و به کارگردانی رضا اعظمیان و «مجردچهل ساله» به تهیه کنندگی سید محسن جاهد وبه کارگردانی شاهین باباپور پروانه نمایش اخذ کردند.

«مجرد ۴۰ ساله» داستان زندگی خانم دکتری ۴۰ ساله را روایت می کند که در رشته خود تبحر و تخصص دارد، اما در زمینه ازدواج و انتخاب همسر دچار مشکل است. با این حال او در طول داستان اتفاقاتی برایش رخ می دهد که... باباپور در‌کارنامه خود ساخت فیلم سینمایی «حلقه های ازدواج» را دارد.

ماهایا ‌‌پطروسیان، مجید صالحی، مهران‌ غفوریان، سیروس ‌گرجستانی، سحر ‌‌ولدبیگی، امیر ‌نوری، پوراندخت مهیمن، زویا امامی، دانیال عبادی، فاطیما پاشایی و برزو ارجمند ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم «مجرد چهل ساله» حضور داشتند.

«دلتنگی های عاشقانه» نیز داستان زندگی شهید سیدمنوچهر مدق و همسرش فرشته ملکی است که به هنگام بازگشت از ماه عسل متوجه حمله نیروهای عراقی به ایران شده و زندگی عاشقانه‌شان دستخوش تغییراتی می‌شود که در آن محمدرضا فروتن،میترا حجار و رویا تیموریان ایفای نقش می کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.