شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

محمد نیک بین خبرداد:

ضرورت بازدهی زود هنگام اقتصادی، مانع از حضور «آتش بس ۲» در جشنواره فیلم فجر است

آتش بس2

سینماپرس: محمد نیک بین تهیه کننده فیلم سینمایی «آتش بس ۲» با اشاره به پرسش خبرنگار ما مبنی بر اینکه با اکران این فیلم امکان حضور در جشنواره فیلم فجر از دست خواهد رفت یادآور شد: به دلیل اینکه تولید «آتش بس ۲» در بخش خصوصی انجام شده و باید این فیلم در کوتاهترین زمان به بازدهی اقتصادی برسد. به همین دلیل نمی توانیم تا جشنواره فیلم فجر صبر کنیم.

نیک بین به خبرنگار سینماپرس گفت: این فیلم بعد از یک اصلاحیه جزیی که از سوی ارشاد به آن وارد شد توانست پروانه نمایش دریافت کند و در حال برنامه ریزی برای نمایش عمومی آن هستیم.

وی افزود: طبق تصمیمی که با هدایت فیلم برای اکران عمومی «آتش بس ۲» داشتیم توافق شد تا این فیلم در اکران دوم عید فطر قرار گیرد.

وی افزود: توافق بر این شد که برای اکران «آتش بس ۲» در اول عید فطر عجله ای نداشته باشیم و از آنجایی که من در شورای صنفی نمایش هم هستم باید مراعات برخی از مسائل را داشته باشم که شبهه‌ای ایجاد نشود اما در نهایت «آتش بس۲» برای اکران عمومی آماده است.

این تهیه کننده با امیدواری از فروش «آتش بس ۲» گفت: همانطور که «آتش بس ۱» توانست اولین فیلم میلیاردی لقب بگیرد قسمت دوم این فیلم هم منجر به استقبال بیشتری خواهد شد.

در خلاصه داستانی «آتش بس ۲» آمده است: یک زوج جوان و تحصیلکرده که عازم سفری به خارج از کشور هستند پس از سالها، مشاور خانواده خود را بطور اتفاقی در فرودگاه ملاقات می ‌کنند و در مدت زمانی که منتظر پرواز خود هستند، اتفاقات سال‌هایی از زندگی خود را در مدتی که مشاور آنها در خارج از کشور به سر می ‌برد، مرور می‌ کنند.

در این فیلم سینمایی بهرام رادان، میترا حجار، آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش، مهرانه مهین‌ترابی، پژمان جمشیدی، دانیال عبادی، فلور نظری، رایان جواهریان حضور دارند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.