دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

علی شاه حاتمی در گفتگو با سینماپرس

تولید «همسفر خورشید» با محوریت امام رضا (ع) بزودی آغاز می‌شود/ حضور کاسبی و مرادیان در سریال قطعی است

علی شاه حاتمی*

سینماپرس: علی شاه حاتمی کارگردان سینما از کلید خوردن سریال «همسفر خورشید» با محوریت امام رضا (ع) تا چند روز آینده خبر داد.

این کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های جدید خود اظهار داشت: مراحل پیش تولید سریال «همسفر خورشید» با محوریت زندگی امام رضا (ع) به پایان رسیده است و چند روز آینده فیلمبرداری این سریال آغاز خواهد شد. 

وی گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته ۴۰ درصد این سریال در تهران فیلمبرداری می شود و ما ۴۰ روز برای این کار زمان نیاز داریم اما حدود ۶۰ درصد این سریال در شهر بمبئی هندوستان فیلمبرداری خواهد شد که حدود دو ماه زمان می برد.

کارگردان «خوش رکاب» در مورد بازیگران این سریال اظهار داشت: در هندوستان از تمامی بازیگران هندی استفاده خواهیم کرد که البته هیچ یک سوپراستارهای مطرح سینمای بالیوود نیستند.

وی افزود: شخصیت اصلی فیلم یک پسر بچه هندی است که همه چیز حول و حوش این کاراکتر که نامش «علی» است می چرخد و این شخصیت به صورت قاچاقی از هند به ایران سفر می کند و در ایران مشکلات زیادی برایش به وجود می آید تا اینکه وی به خواسته اش رسیده و حرم حضرت امام رضا (ع) را زیارت می کند. در این فیلم محمد کاسبی، یوسف مرادیان، سهند جاهدی و جانو سینک بازیگران محوری ما هستند.  

علی شاه حاتمی خاطرنشان کرد: این سریال در ۱۰ تا ۱۳ قسمت به سفارش شبکه قرآن و معاونت سیما تولید می شود و اگر این امکان وجود داشته باشد با شبکه های دیگر نیز برای پخش آن وارد مذاکره خواهیم شد البته  لازم به ذکر است که تمامی صحبت های این فیلم به زبان هندی است و باید برای پخش در ایران دوبله شود.

عوامل این سریال عبارتند از:

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: علی شاه حاتمی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا رجایی مقدم، برنامه ریز و دستیار کارگردان: ابراهیم شفیعی، منشی صحنه: جمشید خندان، طراح صحنه و لباس: غفار رضایی،  مدیر تولید: داوود ناظمی، مدیر تدارکات: عسگر جبار پور، ویژوال افکت : بهرام جعفری، طراح گریم: آرش فرد و صدابردار: آرش نوین نژاد.

برپایه این گزارش، علی شاه‌ حاتمی سال ۱۳۳۹ در شهر تهران به دنیا آمد. وی فعالیت هنری را در سینما با بازیگری و کارگردانی در فیلم های کوتاه آغاز کرد. از دیگر فعالیت های علی شاه حاتمی می توان به ساخت سریال‌های تلویزیونی اشاره کرد، سریال تلویزیونی «خوش‌ رکاب» از پر مخاطب‌ ترین سریال‌های او به شمار می‌آید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.