شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴

در گفت وگو با سینماپرس عنوان شد

فیلمبرداری «قول» طالبی تا هفته آینده در شمال کشور به اتمام می رسد/ تدوین همزمان فیلم توسط آرش طالبی

محمدعلی طالبی*

سینماپرس: محمد علی طالبی کارگردان سینما صبح امروز از اتمام فیلمبرداری «قول» تا هفته آینده برای آماده سازی برای جشنواره کودک و نوجوان اصفهان خبر داد.

بنابراین گزارش، وی در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «قول» اظهار داشت: ۹۰ در صد از فیلمبرداری «قول» به پایان رسیده است و تا هفته آینده فیلمبرداری این پروژه در منطقه سیاهکل شمال پس از یک ماه به اتمام می رسد. 

کارگردان «چکمه» در ادامه افزود: همزمان با فیلمبرداری آرش طالبی مشغول تدوین همزمان «قول» است تا فیلم برای حضور در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان آماده نمایش شود.

طالبی تصریح کرد: من خودم علاوه بر کارگردانی ، تهیه کنندگی و طراحی صحنه و لباس فیلم را بر عهده گرفتم و می توانم بگویم «قول» به هیچ وجه یک کار سفارشی نیست.

وس در مورد خلاصه داستان این فیلم گفت: «قول» داستانی اقتباسی از زندگی دو نوجوان است.  یکی از این بچه ها به پدرش قولی می دهد که نمی تواند به آن قول عمل کند و به این ترتیب ماجراهای دیگری آغاز می شود.

بنابراین گزارش، فيلم جديد محمد علی طالبی را علی محمد قاسمی فیلمبرداری کرده است و حميد سليمان زاده (صدابردار)، حسن بيان لو (فيلمنامه)، وحيد کاشی (دستيار کارگردان و برنامه ريز)، کاظم فرامرزی (دستيار اول فيلمبردار) و مرتضي شهبازی (دستيار دوم فيلمبردار) ديگر عوامل پشت دوربين اين فيلم هستند.

  معصومه مير حسينی، مجيد پتکی، مهدی شيرودی، دانيال خوش سيما، نسرين بابايی و محمد جعفری بازيگران اصلی اين فيلم سينمايی هستند.

پروانه ساخت اين فيلم به تازگی از سوی اداره نظارت و ارزشيابی وزارت ارشاد صادر شده است.

محمدعلی طالبی متولد ۱۳۳۷ تهران، فارغ التحصیل سینما از دانشکده هنرهای دراماتیک دانشگاه تهران است. وی فعالیت هنری را سال ۱۳۵۶ به عنوان دستیاری کارگردان در تلویزیون و کارگردانی فیلم های مستند آغاز کرد و تاکنون بیش از دوازده فیلم در زمینه کودکان و نوجوانان ساخته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.