سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰

نمایش فیلم میلانی بعد از فیلم افخمی

فعالیتهای دفتر پخش«هدایت فیلم» در گفتگو با سینماپرس/ «آتیش بازی» با بازی امین حیایی شهریور اکران می شود

فیلم آتیش بازی*

سینماپرس: احمد مختاری مدیر پخش شرکت هدایت فیلم صبح امروز از اکران فیلم سینمایی «آتش بس ۲» بعد از اتمام اکران «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» در اکران دوم عید فطر در گروه فرهنگ خبر داد و گفت: فیلم سینمایی «آتیش بازی» شهریور ماه اکران می شود.

وی در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیتهای این شرکت در پخش فیلم اظهار داشت: ما در ابتدای امسال دو فیلم سینمایی «خط ویژه» ساخته مصطفی کیایی و «اشباح» ساخته داریوش مهرجویی را در اکران سینما داشتیم. 

مختاری در ادامه افزود: اکران «اشباح» در تهران به پایان رسیده است و تنها سینما پارس این فیلم را در حال اکران دارد و در شهرستان ها نیز اکران جدیدترین فیلم داریوش مهرجویی همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: فیلم سینمایی «خط ویژه» نیز در ایام ماه مبارک رمضان در چند سالن سینما در حال اکران است.

وی به برنامه های آتی این شرکت اشاره کرد و افزود: فیلم سینمایی «آتش بس ۲» به کارگردانی تهمینه میلانی و تهیه کنندگی محمد نیک بین ، قرار است در اکران دوم عید فطر پس از اتمام فیلم سینمایی «آذر، شهدخت ، پرویز ودیگران» ساخته بهروز افخمی در گروه سینمایی فرهنگ اکران شود.

مختاری تصریح کرد: همچنین قرار است فیلم سینمایی «آتیش بازی» ساخته بهمن گودرزی را نیز در شهریور ماه به اکران عمومی درآوریم.

برپایه این گزارش، در فیلم سینمایی «آتیش بازی»، امین حیایی، الناز شاکردوست، سحر قریشی، میرطاهر مظلومی، شقایق دهقان، عزت الله مهرآوران و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «...قدیمیا می‌گن طرف این قدر شیر داغ خورده دهنشو سوزنده، موقعی که می خواد دوغ بخوره فوتش می‌کنه. حالا این شده حکایت آدمای آتیش بازی یا اینقدر تخته گاز می‌رن که یاتاقان می‌زنه یا این قدر احتیاط رو رعایت می‌کنن که از انور بوم می‌افتن...»

عوامل فیلم عبارتند از نویسنده: آرش قادری، کارگردان: بهمن گودرزی، تهیه‌کننده : مرتضی شایسته، مدیر فیلمبرداری : مرتضی غفوری، صدابردار: بابک اردلان، مدیر تولید: محمد شایسته، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، طراح گریم: ایمان امیدواری، تدوین: شاهین یارمحمدی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: علی نوابی و منشی صحنه: بهناز تاجیک.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.