یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹

در گفتگوی سینما پرس با مهرداد فرید مطرح شد

«کوروش زنده است» اواخر تابستان کلید می خورد/ احتمال حضور حامد بهداد در نقش«کوروش»

مهرداد فرید

سینما پرس: مهرداد فرید کارگردان سینما که به تازگی موفق به دریافت مجوز ساخت «کوروش زنده است» شده است، از زمان ساخت این اثر سینمایی خبر داد و گفت: «فیلم را اواخر تابستان کلید می زنم.»

کارگردان «بی تابی بیتا» در گفتگو با خبرنگار سینما پرس در مورد لوکیشن های فیلم اظهار داشت: «هنوز لوکیشن هایم را مشخص نکرده ام و بیشتر تمرکز را برای مطالعه بیشتر بر فیلمنامه ام و شخصیت های موجود در آن گذاشته ام.»

فرید در خصوص انتخاب بازیگران این فیلم گفت: « انتخاب بازیگران و عوامل فیلم در مرحله بعد از مهیا شدن روند تولید فیلم خواهد بود. دغدغه کنونی من آماده شدن شرایط ساخت فیلم است که امیدوارم این شرایط تا پایان فصل تابستان آماده شود و فیلمبرداری آغاز شود.»

«کوروش زنده است» با مضمون اولیه زنده بودن کوروش کبیر در زمانه کنونی و میزان تبدیل شدن وی به یک شخصیت تاریخی با توجه به مشکلات کنونی دنیای امروز، داستان مردی ۴۰ ساله با نام کوروش است که در جامعه کنونی زندگی می‌کند. قصه این آدم و شرایط و مشکلاتی که دارد، می‌تواند رابطه تماتیک با کوروش کبیر برقرار کند.

با توجه به حضور حامد بهداد در «بی تابی بیتا» و علاقه فرید به این بازیگر احتمال می رود حامد بهداد یکی از گزینه های اصلی او برای نقش کوروش باشد.

مهرداد فرید تاکنون فیلم‌های سینمایی «بیتابی بیتا»، «هم خانه»، «آرامش در میان مردگان» و… را ساخته است          .

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.