یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴

دستور وزیر ارشاد برای محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در برنامه‎های فرهنگی و هنری

علی جنتی*

فارس: وزیر ارشاد دستور داد در آستانه روز جهانی قدس و نیز در دیگر ایام سال، آرمان رها‎سازی قدس شریف و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در برنامه‎های فرهنگی و هنری مورد توجه و تاکید قرار گیرد و اهالی قلم و هنرمندان فعال مورد تجلیل قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تاکید به موضوع فلسطین برای مدیران زیر مجموعه خود ابلاغیه‌ای صادر کرد که در ذیل می‌آید:

ما همواره در کنار ملت فلسطین خواهیم بود.امام خمینی(ره)

معاونان، مشاوران، رؤسای سازمان‎ها و مراکز و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‎ها

با سلام و تحیات

ایران اسلامی در طول سی و شش سال  گذشته، با حمایت کامل سیاسی و فرهنگی از نهضت مقاومت فلسطین، همواره، مانعی در مسیر افزون‎طلبی‎های رژیم صهیونیستی  بوده است. در این بین، اصحاب فرهنگ و هنرمندان  کشورمان  با خلق آثار ماندگار و اثرگذار در حوزه  مقاومت اسلامی، نقش و سهمی بی‎بدیل داشته و دارند.

اکنون سا‎لهاست که با ابتکار هوشمندانه و معجزه‎گون معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) در نام‎گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس» وحدت راهبردی امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین  رقم خورده است. از این‎رو بر عهده  مسئولان و مدیران فرهنگی  است  که با ثبات قدم در مسیر آرمان‎های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب، ضمن شرکت خود و جلب مشارکت همکاران در راه‎پیمایی شکوهمند روز قدس، به حمایت مستمر و تشویق مؤثر اصحاب  فرهنگ و هنر نسبت به  خلق آثاری ارزشمند با  مضمون  مقاومت فلسطین اهتمام  ورزند.

همچنین لازم است در آستانه روز جهانی قدس و نیز در دیگر ایام سال، آرمان رها‎سازی قدس شریف و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در برنامه‎های فرهنگی و هنری مورد توجه و تاکید قرار گیرد و از اهل قلم و هنرمندانی که آثاری فراخور در حمایت از همگرایی مسلمانان و آزادسازی قبله نخست جهان اسلام پدید آورده‎اند، به نحو شایسته تجلیل شود.

امید داریم که هر چه زودتر، پنجره‎های قدس به روی  مسلمانان و آزادگان جهان گشوده گردد و این زخم کهنه جهان التیام یابد.               

علی جنتی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.