دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲

در گفتگو با سینماپرس

کارگردان «دردسرهای عظیم»: این سریال یک ملودرام اجتماعی و خانوادگی است که به سمت طنز می‌رود

برزو نیک نژاد

سینماپرس:برزو نیک نژاد کارگردان سینما و سریال تلویزیونی«دردسرهای عظیم» گفت: این سریال یک ملورام اجتماعی و خانوادگی است که به سمت طنز می‌رود

 نیک نژاد در گفتگو با خبرنگار سینماپرس گفت: سریال « دردسرهای عظیم» اولین تجربه من  در مقام کارگردانی است که به لطف خدا توانسته در اولین روزهای پخش مردم را پای گیرنده های شبکه سوم بنشاند.

وی افزود: نمی توان «دردسرهای عظیم» را صرفأ اثری طنز دانست.

نیک نژاد ادامه داد: دردسرهای عظیم برپایه کاملا طنز نوشته نشده است اما می شود گفت این فیلم به نوعی  به سمت کمدی و طنز می‌رود.

وی اظهار داشت: با ادامه ساخت سریال« دردسرهای عظیم »قسمتهای پیش رو جذاب ترتولید می شود.

کارگردان فیلم سینمایی«ناخواسته»  درخصوص تولید و پخش همزمان این سریال تلویزیونی اگفت: کار همزمان ضبط و پخش سریال برای همه کارگردانان سخت است اما وقتی یک گروه حرفه ای با شما همکاری می‌کنند، می‌شود به آنها اعتماد کرد و کار ساخت فیلم خیلی راحت تر پیش  می رود.

شایان ذکر است مهدی هاشمی، جواد عزتی، مهران رجبی، امیر غفارمنش، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمد مهدی مطلبی، پرستو گلستانی، مریم سعادت، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، شهین تسلیمی، صفا آقاجانی از جمله بازیگران این سریال هستند.

لازم به ذکر است: سریال "دردسرهای عظیم" به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای روزهای پایانی تولید خود را سپری می کند و از شنبه ۲۵ مرداد ساعت ۲۱:۰۰ روی انتن شبکه سه رفته است.

وی در عین حال در پاسخ به سوال خبرنگار ما خاطر نشان کرد: فیلم سینمایی « ناخواسته » که برگرفته از زندگی دراماتیک طلبه جوان ساخته شده و کارگردانی آن را نیز بر عهده داشته است نیمه دوم مهرماه اکران می شود.

از جمله عوامل این فیلم می توان به تهیه کننده: ایرج محمدی و مهران مهام، کارگردان : برزو نیک نژاد، نویسندگان: علیرضا کاظمی پور و سعید جلای، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، طراح چهره پردازی : زهره سیه پوش، مدیر صدابرداری: امیر پرتوی زاده، مدیر تولید: شاپور دلدارو آهنگساز : حمید صدری اشاره کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.