دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

فیلمبرداری فیلم جدید رئیسیان دو هفته دیگر تمام می شود

عباس رستگارپور

سینماپرس: عباس رستگارپور صدابردار پیشکسوت سینمای ایران که مشغول صدابرداری فیلم سینمایی «دوران عاشقی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان است گفت: انشاء الله فیلمبرداری این فیلم هم دو هفته دیگر به پایان می رسد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس، در مورد فیلم‌های آماده نمایش خود نیز گفت:  فیلمهای «دردسرهای شیرین» به کارگردانی کمال تبریزی که قرار است به زودی نامش تغییر کند، «دلم می خواد» ساخته بهمن فرمان آرا، «ارسال آگهی تسلیت به روزنامه» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان، «فصل فراموشی فریبا» به کارگردانی عباس رافعی و «تنهایی در چند دقیقه سکوت» به کارگردانی بهاره صادقی جم، «روزگاری عشق وخیانت» به کارگردانی داود بیدل و «چتر سبز» ساخته ناصر رفایی را آماده نمایش دارم.

وی درباره نوع صدابرداری «دردسرهای شیرین» توضیح داد: فیلمبرداری این فیلم در شهر كرمان انجام شد كه حدود ۹۵ درصد از صحنه های آن در سکانس‌های بیرونی ضبط شد و بیشتر به صورت پلان سكانس بود اما رفتار، متانت و دانایی كمال تبریزی این همكاری را برای من شیرین تر می كرد.

عباس رستگارپور متولد ۱۳۳۴ بوده و در بیش از ۵۰ اثر سینمایی از سالهای پایانی دهه ۶۰ تاکنون در حوزه صدابرداری و صداگذاری فعالیت داشته است که از جمله آنها می توان به «قلاده های طلا»، «گهواره ای برای مادر»، «من و زیبا» ، «ملکه» و ... اشاره کرد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.