سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵

فیلم سینمایی که از اسکاتلند به جشنواره فیلم فجر می‌آید!

آرمان شهر

نسیم: تهیه‌کننده این فیلم سینمایی با اعلام این مطلب، به «نسیم» گفت: موسیقی این فیلم را آرمان موسی‌پور می‌سازد و در جشنواره فجر امسال رونمایی می‌شود/ بازیگران خارجی به زبان خود نقش‌آفرینی کرده‌اند بنابراین زیرنویس فارسی می‌شود

محسن علی‌اکبری به عنوان تهیه کننده فیلم سینمایی «آرمانشهر» از ساخت موسیقی این فیلم خبر داد و به خبرنگار «نسیم»، گفت: با وجود اینکه تمام مراحل فنی این فیلم در کشور اسکاتلند انجام می شود اما موسیقی آن را آرمان موسی پور در ایران خواهد ساخت.

علی اکبری در خصوص اکران این فیلم بیان کرد: «آرمانشهر» به کارگردانی حسن ناظر در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر رونمایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: این فیلم که قصه زندگی یک زن افغان را روایت می کند، به خاطر حضور عواملی از کشورهای هندوستان، افغانستان، تاجیکستان و انگلیس یک تولید مشترک محسوب می شود و تمامی لوکیشن های آن در این کشورها بوده است که علاوه بر بازیگران هندی، انگلیسی و افعانستانی همایون ارشادی و کیهان ملکی بازیگران ایرانی بودند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

وی همچنین یادآور شد: به دلیل اینکه بازیگرها به زبان خود در فیلم بازی دیالوگ گفته اند از این رو فیلم در زمان اکران، با زیرنویس فارسی اکران خواهد شد.

علی اکبری با تاکید بر این امر که این فیلم اپیزودیک نیست و یک فیلم سینمایی رئال است بیان کرد: فیلم سینمایی «آرمانشهر» درباره یک زن افغانی است که همسرش ۸ سال پیش با حضور در جنگ، قطع نخاع شده است اما این زن تصمیم می‌گیرد با لقاح مصنوعی باردار شود و به همین دلیل برای انجام این کار به هند می رود.

وی در پایان گفت: امیر آقایی فیلمنامه «آرمان شهر» را با نام اولیه «اتوپیا» به زبان فارسی دری نوشته است.

گفتنی است در این فیلم به کارگردانی حسن ناظر بازیگرانی همچون همچنین همایون ارشادی‌، کیهان ملکی‌، ملالی زکریا‌، آرون بالی‌، اندرو شی‌ور‌، ساحل چادها‌، پاملا دونالد‌، مسعود شهروند‌، حنا اسپیرت‌، کریستوفر روب‌، ممنون مقصودی‌، و شایانتانی ناندی ایفای نقش کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.