چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳

پوران درخشنده: برای داوران جشن خانه سینما متأسفم

پوران درخشنده در جلسه مجمع عمومی کانون فیلمنامه نویسان

نسیم: کارگردان "هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند" به «نسیم»، گفت: با این دیدگاهی که این دوارن دارند باید برای سینمای ایران متاسف بود زیرا مشخص نیست این سینما به کجا خواهد رفت/ اینها حتی مردم و استقبال انبوهشان از فیلم را هم ندیدند

پوران درخشنده که آخرین ساخته او «هیس!دخترها فریاد نمی زنند» در هشتمین دوره جشن خانه سینما توسط داوران نادیده گرفته شد در گفتگو با خبرنگار «نسیم» گفت: با اینکه ترجیح می دادم سکوت کنم اما باد بگویم که هیات داوران این دوره از جشن خانه سینما نگاه داوران جشنواره سی و یکم فیلم فجر را دنبال کردند.

درخشنده در این باره بیان کرد: بی توجهی داوران جشن خانه سینما به فیلمی مانند «هیس...» که با استقبال انبوه مخاطبان در اکران عمومی و حتی در اکران جشنواره قرار گرفت از یک نگاه نشات می گیرد که داوران جشنواره هم همین نگاه را داشتند و تصمیم بر نادیده گرفتن این فیلم کردند. اکنون می بینیم در جشن خانه سینما هم این دیدگاه دنبال شده است.

وی اضافه کرد: با این دیدگاهی که هیات داوران و هیات انتخاب دارند باید برای سینمای ایران متاسف بود زیرا مشخص نیست این سینما به کجا خواهد رفت.

این کارگردان اشاره کرد: برای من مردم و نظر آنها مهم است که خوشبختانه بخوبی هم جواب من و این فیلم را دادند و باعث شدند «هیس...» یکی از پرفروش ترین فیلم های سال ۹۲ شود اما متاسف هستم که مسئولان حتی مردم را هم نمی بینند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.